![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb voor daily use een golf variant gekocht , en mijn daily golf sdi is nu verkocht naar forumlid L-win.
![]() paar facts.. bj 2000 6 bak, 85 kW/115 pk,highline gelijk maar even paar nieuwe achterlichten gemonteerd, en ff "wax-in,wax-out" gedaan.. ![]() mischien nog paar andere wielen, en xenon inbouwen. ga deze niet verlagen, bevalt me wel deze stand voor een kilometervreter.. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jij wisselt ook vaker van auto dan van onderbroek volgens mij
![]() Goed bezig! Nette auto
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto HJ.
![]() René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
moet jij zeggen haha!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi weer een variant erbij. maar niet een heel klein stukje lager. knapt hij van op enne rijd net ff wat beter breekt van achter niet zo snel uit als normaal
|
|
||||
|
||||
![]() misschien een setje veertjes van 40 mm..
|
|
||||
|
||||
![]() Knappe auto hoor.
Mooie kleur ook ! |
|
|||
|
|||
![]() net vervoersmiddel
![]() klein stukje zakken moet kunnen ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zou het gewoon doen.maar als je het toch doe dan paar schokdempertjes erbij doen mischien? |
|
|||
|
|||
![]() Vast setje -40mm van KW
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding Hajee, ga je nog veel plezier van beleven....!!!
Gr Lars
|
||||
|
||||
![]() mooie auto,s he die variantjes
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zeker... ![]() wat heb jij eronder zitten?schroefset of onderstel? en 18 "toch? |