|
|||
|
|||
Diversen motordelen mk1 en corrado/golf g60
k zoek voornamelijk:
Alle bouten en moeren voor de 2 lader steunen. Incl. de inbus boutjes voor de lader zelf.(voorzien) Kleine lader steun zelf zoek ik ook.(voorzien) Voor op de grote steun de looprol van de multiriem ( goede staat)(voorzien) G-lader aanvoerleiding in goede staat (voorzien) Gril mk1 gti of eventueel een gewone en dan spuit ik wel een rood randje.Wil hem ook wel ruilen voor een cabrio gril die ik nu heb . sprinter intercooler (gevonden) spaghettiespruitstuk golf mk1 GTI Achterbumper golf mk1 Laat maar weten of je wat hebt liggen. Het liefst in de omgeving van noord holland of eventueel richting friesland. Andere plaatsen mag ook, maar dan eventueel verzenden mogelijk. Last edited by Ron mk1 : 17-02-2008 at 21:27. |
|
|||
|
|||
Upje
|
|
|||
|
|||
marktplaats
op marktplaats.nl komt op het moment een hoop g60 spul langs, iemand is aan het slopen, met een beetje geluk heeft hij jouw onderdelen ook wel.
|
|
|||
|
|||
up
|
|
||||
|
||||
Tipje:
Alle bouten en moeren voor de 2 lader steunen, nieuw kopen. Incl. de inbus boutjes voor de lader zelf, idem Kleine lader steun zelf zoek ik ook, ebay. Voor op de grote steun de looprol van de multiriem, nieuw kopen G-lader aanvoerleiding in goede staat, deze zeker nieuw kopen. maw doe het meteen goed.. (is mijn visie)
|
|||
|
|||
Alle g60 onderdelen heb ik nu eigenlijk al.
looprol en dergelijken natuurlijik nieuw gekocht. Het gaat eigenlijk alleen nog om de mk1 delen, en eventueel een g-lader. zal mijn topic even aanpassen. |