|
||||
|
||||
exclusieve onderdelen van de RAT, mk II UPDATE 21-01
Hierbij open ik dus een verkooptopic van onderdelen die ik over heb gehouden met het demonteren van de RAT..
Oldskool / rat motorkap, mat zwart gespoten. Zitten geen deuken of merkwaardige krassen op.. LET OP, deze sticker is exclusief, is 1 van de 2 die er gemaakt zijn in deze formaat door Sanspeed. Voor de echte retro look 75 euro = gereserveerd door sci2 UPDATE 21-01-2008 tankklepje 'roest' 5 euro = verkocht Smalle bumperssetje, zwarte, goede staat, incl. binnenbalk en bumpersteunen 40 euro Smalle bumperssetje, chromen strip, nette staat, incl. binnenbalk en bumpersteunen 50 euro Binnenkort zet ik er nog meer onderdelen op..!!! Bieden mag, maar met respect natuurlijk voor deze delen.. gr. Christiaan
Lover of life = Lover of Volkswagen Last edited by chris_vw89 : 08-02-2008 at 14:45. |
|
|||
|
|||
Bumperset met chrome bies, geen krassen/deuken of andere beschadigingen ? Chroome bies nog in goede staat / goed te maken door even te poetsen ? Kunnen ze verstuurd worden ?
|
|
||||
|
||||
@ Renegade ,als je de bumpers zelf ophaald kan er natuurlijk nog wat onderhandeld worden in de prijs..gr christiaan
|
||||
|
||||
upperdepup..niemand setje bumpers nodig
|
||||
|
||||
Waar zijn de spullen te bezichtigen of af te halen?
|
||||
|
||||
de spullen zijn af te halen in hardenberg, de bumpers heb ik nog te koop..evt nog oldskool smalle lamelen grill, manhattan interieur enz..
|
||||
|
||||
upje
|
||||
|
||||
upje