|
|||
|
|||
even voorstellen mark041 red gti
ik zal me hier ook maar eens voorstellen.. ik ben hier al actief met een golf mk1
zie: http://www.volksforum.com/forum/sho...ghlight=mark041 maar nu heb ik voor het dagelijkse vervoer een rode golf gti gekocht zow was ie: het volgende gedaan: eigelijk was het de bedoeling dat ik er niets mee ging doen maar ja..... grote beurt kruiskoplampen borbet velgen 9j in de wax gezet en vandaag was ik met de hond wezen wandelen. en toen kwamen we op deze locatie terecht en laat ik nu toevallig mijn camera bij hebben en me vriendin heeft gelijk sexy gepost heb ze even allemaal in een album geplaatst... www.mijnalbum.nl/Album=EFD6JSCK laat maar weten wat jullie van em vinden Last edited by mark041 : 11-02-2008 at 13:27. |
|
||||
|
||||
Hee kerel
Gaaf ding man!!! Hoorde het al gister van Tom dat je een mooie golf had. Hij ziet er echt goed uit. Even een keer de voor bumper spuiten? Gr
|
||||
|
||||
mooie golf
|
||||
|
||||
Altijd mooi in dat rood. Welke velgen stonden erop toen je hem kocht (foto hierboven)? Die zien er namelijk ook wel tof uit.
Zelf had ik die rode latje boven de grill weggehaald, maar misschien vind jij het wel mooi. Mooie golf! |
|
||||
|
||||
Nice doggy haha.
Leuke golf 2, en mooi rood is niet lelijk! |
|
|||
|
|||
@ arno, thnxs, en idd tom reed laatst achter me in z'n witte golf..blijft een dik ding.. maar qua spuiten.. misschien dat ik het zelf doe ofzo maar ik ga niet een hoop geld in deze wagen steken. dus mocht je een keer niets te doen hebbe
@spyrock. de begin velgen waren mille miglia. ik vond ze zelf niet zo heel bijzonder. best standaard. en voor de rest.. idd rood is een mooi kleur alleen is de lak na 17 jaar niet helemaal in topstaat... zelfs na het wxen zag je de doffe delen nog.. misschien een keer polijsten maar ja dat zie ik dan wel weer. |
|
||||
|
||||
Ik kan eens kijken of ik nog deze kleur heb staan dan wil ik m wel voor je spuiten. Maar eerst moet mijn eigenlijk golfje af.
Spreek je!!
|
||||
|
||||
Mooie gti ziet dr netjes uit!
|
|||
|
|||
thnxs vliet
en arno daar spreek ik je dan nog over |