![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog een set
16inch stalen velgen et-waarde 37 breedte 6,5J verbreden kan ook kost €25,- per velg naafgat 57,1mm Gaat om nieuwe, niet gemonteerde velgen. prijs is €160,- ![]() Zo zien ze er in 8J uit met 195-45-16 ![]()
|
|||
|
|||
![]() Kun je nog aan deze setjes komen?
|
||||
|
||||
![]() Ja
Voor details even pm ![]()
|
||||
|
||||
![]() Elders 2e hands voor € 550,- of ik regel ze splinternieuw met 0 km voor
€ 454,- incl verzenden door Nederland.
|
||||
|
||||
![]() Is de prijs te laag?
Gaat om nw banden met de 16inch steelies met naafgat op 57,1mm. Hebben dus niks gereden................
|
||||
|
||||
![]() Misschien mensen die mij kunnen uitleggen waarom er 2e hands setjes verkocht worden voor € 550,- terwijl ik met nieuwe banden op € 430,- kom?
|
|||
|
|||
![]() Gewoon de prijs iets omhoog, dan komt het vast goed
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zondag up
|
||||
|
||||
![]() Na wat vragen uit het hersenloze kamp hier even korte uitleg.................
4 velgen kosten € 160,- 4 nieuwe banden kosten 221,60 omzetten banden kost mij € 35,- voor vier banden. Waar kom je dan op uit? € 416,60 met uitdraaien naven, en wat heen en weer gesjees voor mij zit je dan op 430,- Dan heb je nieuwe velgen en nieuwe banden waar geen kilometer mee gereden is. Er zijn mensen die betalen liever € 550,- voor eens setje met gebruikte banden ![]() Ben ik dan zo slim of zijn andere mensen zo ...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Fabian, ik begrijp je reactie wel. Alleen denk ik dat je je potentiele klanten niet het hersenloze kamp moet noemen.In de handel bestaat ook nog zoiets als gunnen. Ik denk dat weinig mensen je zo de handel gunnen ,ondanks dat je met nieuw goedkoper bent als 2e hands. Vind het btw ook niet zo sjiek om een andermans advertentie af te vallen op t forum. Die keuze is aan de mensen zelf en iemand die op zoek is vind vanzelf de goedkoopste weg. Maar goed,dit is mijn bescheiden mening voor wat ie waard is. ![]() groetjes Marco |
|
||||
|
||||
![]() Is niet aan de potentiele klanten gericht..............maar kreeg nogal wat vragen hoe oud de banden waren en hoeveel km ze achter de kiezen hadden.
Er zijn ook mensen die goed lezen, even vragen en dan iets willen kopen, zoals jij ![]() En het gaat er niet ok om andere mensen af te vallen of handel te verstoren maar gewoon het gezonde verstnad van mensen even wakker te maken, als dat al kan. Maar gooi dit maar op slot. Ga de zaken die nu nog lopen voor mensen afwerken en handelen en dan ist Schluss met dingen regelen voor mensen en dingen bestellen. Dit was ook een set die ik voor iemand besteld had en die dan niks meer laat weten of horen................. Marco check even je pm bdw.
|
||||
|
||||
![]() Ok dat is duidelijk.Wel jammer dat er nog maar weinig mensen met fatsoen zijn.
Jij doet duidelijk je best voor anderen Spreek uit eigen ervaring.Jammer dat er dan nog mensen zijn die je dan met de handel laten zitten terwijl je er zelf ook al geld in hebt gestoken. Maar goed dat ik nog op tijd ben met mijn steelies voor de cabrio. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb een set bij Dasher gehaald, prima afhandeling, jammer dat je dit stopzet!
|
|
||||
|
||||
![]() Zet het even op een lager pitje. Bij Pedaalemmer ook............vragen, even nadenken, bestellen, betalen en klaar.
Bij 9 van de 10 gaat het hier zo, maar nu al twee gehad die mij laten zitten met een set en dan net doen of hun neus bloed. De set die ik nu nog heb liggen ligt ook echt in de weg...............en dan gaan mensen ietwat rare vragen stellen of bieden € 300,- voor een set nw velgen met nw banden............terwijl er 2e hands setjes voor over de €500,- weggaan............ Daarom schoot ik even uit mijn slof......... ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
#9 Lupo 1.9TDI Last edited by Rowan : 19-02-2008 at 17:50. |
|
||||
|
||||
![]() heb ook van dasher ze diensten gebruik gemaakt en ben goed geholpen, gaf mij ruim de tijd om na te denken enz. zo´n
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Dit soort reacties bedoel ik nou.................dit mag ook gerust verwijderd worden wat mij betreft.
|
||||
|
||||
![]() Een idee is de mensen vooraf te laten betalen, of iig de helft. Geeft jou veel meer zekerheid.
|