|
||||
|
||||
deze velgen ooit gezien?
staan te koop op MP, velgmaat is 16" 7j breed ET 37. zou het iets zijn voor onder mijn golfje? beetje groot voor mijn smaak... maar wel lekker cheap :biggrin:
|
||||
|
||||
wat is cheap, want ik vind ze erg stoer
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Scam
|
|
||||
|
||||
ik vind ze ook wel stoer ja! maar gaat het passen onder mijn golfje (heb geen kaas gegeten van et waardes)
|
||||
|
||||
hoezo scam gert? ken je de verkoper?
|
||||
|
||||
Kopen en proberen, passen ze bij jou niet, kom ff naar Breda en dan pas ik ze onder de passat en neem ze voor 150 over.
|
|
||||
|
||||
ok, kga morgen bellen
|
||||
|
||||
Doe dat, en laat me wat weten anders, ik vind ze super. Alleen denk ik dat er meer zullen bellen of hebben gebeld.
|
|
||||
|
||||
Kijk eens waar ze verkocht worden LOL
En heel toevallig wordt er 4 minuten na een bod weer een bod gedaan waar ze 100 euro er boven op gooien Kan ongelijk hebben maar als je m nu mailt wil hij er minimaal 270 euro voor hebben Snel verdiend in 4 minuten |
|
||||
|
||||
Idd, dat is MP, je kunt je eigen prijzen opdrijven
|
|
||||
|
||||
ja ok, maar als hij het niet kwijt raakt voor dat geld... en op de foto lijkt het een velgenhandel, maar hij heeft wel maar 1 ad op MP op het moment...
proberen kost niks