|
||||
|
||||
fotoshop verzoek wie wil me effe helpen ?
Wie kan en wil me helpen om verbreed staal onder deze golf cabrio te shoppen
en graag plat op zijn buik leggen. De maten die ik in gedachte heb zijn 15" opel velgen 7,5 voor en 8,5 j achter in de kleur zilver. Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Aaahhhh please
|
|
||||
|
||||
in het geval dat je deze wielen gaat verkopen, heb ik daar wel belang bij..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij moet ie de wagen nog aanschaffen aan de platen te zien |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor de shop. Auto is al wel in bezit.Ik had even geen andere foto voor handen. De velgen gaan voorlopig nog niet in de bingo. Indien dit wel t geval is laat ik het wel weten. groet, |
|
||||
|
||||
staal is altijd een beetje lastig omdat je afhankelijk bent van de foto's
dit is bijvoorbeeld opel staal 8.5j rondom geloof ik, .. maar goed het gaat om het idee: |
|
||||
|
||||
Quote:
ok, bedankt, mocht iemand anders nog zoiets hebben, óf een ander net 15" wiel voor onder een standaard golf 3, dan hoor ik dat graag |
|
||||
|
||||
Quote:
Het gaat idd om t idee. Ik heb nu dus het idee dat het wel goed staat onder een cabrio. Heb er ook nog maar weinig cabrio's mee zien rijden. En aangezien mijn vrouw al 2 bbs lm replica's in 1 week tijd naar de klote heeft gereden is dit wel een hele goede optie voor dagelijks gebruik bedankt voor de shop |
|
||||
|
||||
spijtig de connectie opel->volkswagen.maar het staat wel super
|
||||
|
||||
Quote:
Ik snap niet goed wat daar spijtig aan is. Omdat ze van een Opel af komen zeker. Ik ben autoliefhebber met een grote voorkeur voor vag,neemt niet weg dat er ook nog andere merken zijn die mooie auto's en stalen velgen maken Maar bedankt voor het compliment over 3 weken heb ik ze irl en is de schroefset ook klaar. Wordt vervolgd........... |
|
||||
|
||||
Quote:
dit vind ik echt zo'n ontzettende sjaken-uitspraak ... dat je liefhebber bent van het een betekend niet dat het ander niks goeds heeft |
|
||||
|
||||
Heb zelf ook stalen opel velgen onder de golf omdat de rest gewoon totaal niet staat.
|
|||
|
|||
ik heb ook opel staaljes klaar liggen voor de golf2 !
maar moet wel zeggen dat ik niet zo'n opel fan ben gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
En ik ben zelf ook in de schuur bezig met opel velgen
|
||||
|
||||
Hey ,dat zijn mijn steelies !!!
let wel op bij deze wielen ,deze zijn niet makkelijk te verbreden ! Hier even een foto van de originele wielen ,daar zie je dat de 'spaken ' doorlopen tot aan de buitenste velgrand ,en de 'spaken' eerst moeten worden aangepast voordat er aan de velg geslepen en gelast kan worden ! 'T is maar even een tip ,maar ik ben er heel wat uurtjes mee zoet geweest ,alvorens ik alle spaken had aangepast Maar het lijkt niet verkeerd onder een Mk3 !
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor je reactie maar dit type zal het niet worden,maar het type met ronde gaten erin. |
|
||||
|
||||
Het zal inderdaad mooi staan !
Succes.
|
||||
|
||||
Quote:
Thx mate |
|
||||
|
||||
goed bezig, ik hou wel van oldskool... of het nou met steelies is of ander oldskool materiaal maakt me niet zo uit.