![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo medeforummers , ik zoek voor de golf nog een setje 10 mm spoorverbreders ,ivm het bijna aanlopen van de velgen tegen de veerpoot
![]() (veel voorkomend probleem met 9x16 et 30,onder de Mk2 ,vooral bij een iets sportievere wieluitlijning) Ik heb wel een set 5 mm ,maar met 10 mm heb ik iets meer speling ![]() Langere bouten zijn inmiddels al besteld ,dus die hoeven er niet bij te zitten Dus als iemand iets heeft liggen of weet liggen ,pb maar even ! Het gaat dus om 2 stuks ,10 mm breed (per kant natuurlijk,met of zonder naafcentrering,liefst met) steek 4x100 Avast bedankt !
Last edited by jettaracing : 15-03-2008 at 21:00. |
|
|||
|
|||
![]() jasper bouwer , landman automatriaalen
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
8 mm moet ook kunnen ,naafcentrering is altijd een probleem bij kleiner dan 10 mm .Maar dat is geen probleem in dit geval ,want anders kunnen mijn wielen er niet eens onder de auto,zonder verbreders ![]()
|
||||
|
||||
![]() heb je ze al gevonden?
ik heb hier ook nog een setje liggen 10mm |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb nu de set van Jurgen net binnen en ga die even passen zaterdag . Mocht ik de 10 mm nog nodig zijn dan hoor je dat zeker nog even van mij !