|
|||
|
|||
Robii
Hallo all,
Ik ben Robby (robii) en ben 27 en woon in het leuke Drenthe. Vanavond kom ik een stukje dichterbij een droom van mij en mn vriendin en dat is met een busje rond reizen. Ik ga een T3 halen. Het is nu nog een bedrijfsauto maar moet zo snel mogelijk als camper op de rdw komen. Ik zag dat hier meerdere met een T3 zaten dus ik dacht ik zit hier wel goed voor advies tips en trucs.. Ik zelf zit al een poosje in de "autoscene", maar dan vooral met japanners en circuit racen etc. Maar dit busje weer om toveren tot een leuke retro campertje lijkt me helemaal geweldig.... Als er vragen zijn stel ze gerust.. Ik moet nu naar mn werk dus kan niet een nog langer verhaal neerzetten. Groetjes |
|
||||
|
||||
Welkom,
en succes! ben benieuwd wat je gaat bouwen. |
|
|||
|
|||
Welkom op het forum .!
houd ons op de hoogte van je ding
|
||||
|
||||
Is het een luchtgekoelde of niet? Wilkommen
|
|
|||
|
|||
watergekoeld dacht ik zo owja, er zit een radiator voor in dus ja water..
vandaag van binnen gereinigd en bij alle ramen het plakfolie afgehaald. even het vw logo in de gril mat zwart gespoten aangezien de verbleekt was.. De eerste fotos zijn onderweg... Kan ik hier ook terecht met eventuele vragen..? bijvoorbeeld kunnen de zijraampjes eruit ivm mos erachter en zijn er ergens voorbeeld over hoe je interieur praktisch kunt inrichten? *edit* fotoows het logo drogen onder de warmte lamp van de agamen.. Last edited by Robii : 30-04-2009 at 11:34. |
|
||||
|
||||
is dit de robbie die zelf een mx6 ofzo heeft???
|
|
|||
|
|||
ja helemaal... wie is de clown dan... ???
|
|
|||
|
|||
hey robbi welkom op het forum
zeer coole vw hebje daar
|
|||
|
|||
Even meebezig geweest. Er zijn ook dingen gedaan waar je niks van ziet zoals de bodem na lopen gaten dichten en ontroesten en
dat soort dingen. Ook zijn zijn alle lijsten binnen in gespoten en netjes gemaakt.. De gordijntjes... website van mn club... En ook leuk is het eerste velgje. Morgen nog 1 laag white wall.. Ook zie je binnen in een hele oude koffer liggen voor op de imperial.. |
|
|||
|
|||
Welkom op het forum !