![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zal me ff voorstellen, ik ben bart. Ben 20, werkzaam als automonteur en woon in het zuiden des lands. Ik heb dus een Polo Genesis G40(Paars uiteraard!!) van 1992, is redelijk wat aan gedaan.
Namelijk: Buitenkant: Merkloze grill Zwarte achterlichten 15" BBS velgen(voor de winter) 70mm verlaagd rondom Getinte ramen rondom Xenon nabouwset 6000K(blauw-wit licht) C.V met klapsleutel Binnenkant: Leren kuipstoelen 28cm sportstuur Skull pookknop Rolbeugel met kruis(i.p.v. achterbank) Veerpootbrug Achter Laaddrukmeter Oliedrukmeter Shroth 3 punts gordels(Lila) Audio: 7" Flipscreen DVD Headunit 6 DVD wisselaar Caliber versterker(kleintje) 15" Hifonics Subwoofer met 100 liter kist Speakers vooralsnog origineel Motorisch: Blok+Kop origineel G-Lader Stage 3 getuned(tevens gereviseerd-SLS Tuning) 68mm poelie-20mm binnenriem-Alu pakkingen Grote intercooler van mercedes ml Spaghetti-spruitstuk(nog niet gemonteerd ![]() Group A uitlaat vanaf de kat Vermogen: weet k nog niet, binnenkort op de testbank zette ![]() Maar we blijven toch altijd bezig, zal af en toe eens de lijst bijwerke ![]() Voor de rest: vraag maar raak!!! bij problemen help ik graag!! Groet, Fuzzy |
|
||||
|
||||
![]() welkom hier, weer een genesis rijder op het forum
![]() ![]() grtz.
|
|||
|
|||
![]() thanks dudes!!
Als iemand me zegt hoe ik foto's ken posten, doe ik ut met alle plezier!!! Gr Fuzzy |
|
||||
|
||||
![]() lees deze link maar even door, dan zal het wel duidelijk worden.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486 grtz.
|
||||
|
||||
![]() Bartje kameraad foto`s poste kom op met die G40...
![]() ![]() gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() welkom op het forum
mmmaaaarrrrrrr ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ff een update! Intussen heeft mijn G40 getinte ramen en 14inch Borbet T velgen 8 en 8½ J met 195/45 erop getrokken
![]() |