|
||||
|
||||
Golf 2 Function
Het wordt weer eens tijd voor wat anders, dus de Golf mag weg. Lees: hij mag weg, het moet dus absoluut niet. Ik heb er in ieder geval nog veel plezier aan.
Golf Function 1.3i - Bouwjaar 1992 - Schroefset verlaagd (ongeveer 5000km mee gereden, dus zgan) - Nieuwe banden (ongeveer 5000km mee gereden) - 8-Spaaks Fondmetal velgen - G60 Elektrische Recaro's met deurpanelen - Nieuwe bumpers met rode bies - GTI achterlichten (keuze uit andere lichten ook mogelijk ) - Veel mouten en moeren van de ophanging vervangen door nieuwe - Nieuwe toplagers - Nieuwe bougiekabels - Voorste pijp van de uitlaat is pas vernieuwd De minpuntjes: - Paar kleine steenslag plekjes - Nieuwe bougies zijn nodig, bij stationair slaat ie af en toe een cilinder over door de versleten bougies. - Barstje van 5cm in de voorruit (geen apk afkeur) - De bijrijdersstoel heeft een beetje werk nodig. Er is iets niet helemaal in orde met het scharnier. De minpuntjes zijn dus allemaal maar kleinigheden. De apk is op dit moment verlopen omdat de homokineet stuk is en ik daardoor de auto niet bij de apk krijg. Dit wordt komend weekend gerepareerd en de auto gaat weg met een nieuwe apk. De prijs is wat ik nog nodig heb om de andere auto te kunnen betalen. Er zit daarom ook redelijk weinig speling in, maar een klein beetje wil ik er altijd wel aan doen. Vraagprijs is €1.750,- Tevens kan de auto tegen meerprijs met KR blok en / of audio worden overgenomen. Pics for clicks:
|
||||
|
||||
Up.
|
||||
|
||||
Verkoop je de velgjes ook los?
|
||||
|
||||
Quote:
Nee. De auto gaat in zijn geheel weg en wordt vervangen door wat anders of ik ga er gewoon mee door.
|
||||
|
||||
Up.
|
||||
|
||||
De auto die ik wilde is verkocht, dus de Golf is niet meer te koop.
Eventueel te ruil tegen een nette Corrado 1.8 of 2.0 16v.