|
||||
|
||||
mk2 td driver
hallo
ik ben nog student(studeer technische bedrijfskunde op windesheim in zwolle), zelf geboren in 88, en rijd dagelijks in men golf 2 td uit '90. Hiervoor heb ik een peugeot 205 gehad (eerste auto), daar een jaartje in gestuurd en nu dus een golf |
|
||||
|
||||
welkom!
|
|
||||
|
||||
Welkom!
|
||||
|
||||
hoe moet ik foto's posten, dan gooi ik er even wat foto's op, van hoe die er nu bijstaat, hoe ik hem gekocht heb, en van men vorige auto(205je)
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Welkom, ben benieuwd naar de pics.
|
|
||||
|
||||
zo stond ie erbij toen ik hem kocht
[IMG] [/IMG] hier had ik hem net opgehaald en ff foto gemaakt samen met men 205je zo staat ie er nu bij ik heb de golf nu ongeveer 2 maand dit is er nu aan gedaan: -setje originele steelies eronder (met 4 zgan winterbandjes) -g60 achterbumper (voorbumper moet nog gespoten worden) -grille met 4 koplampen -booskijker -achterklepspoilertje gemonteerd -ff flink gewassen en gepoetst (hij had al een half jaar ofzo geen spons meer gezien geloof ik) -al heel wat rammeltjes ed verholpen en de auto beetje netjes gemaakt(strippen en emblemen die wegwaren ed) -de auto rondom 4 cm verlaagd(voor met eibach veren achter met jamex veren) mss binnenkort schroefsetje, maar kon geschikt aan deze veren komen -kachelradiateur vervangen (met dit defect had ik hem al gekocht) was net een turkse sauna nog te doen -aankomend weekend word de distributieriem +spanrol vervangen, olie en oliefilter, luchtfilter en brandstoffilter. -g60voorbumper spuiten en monteren -op zoek naar paar mooie cupvelgen -op zoek naar leren of recaro interieurtje(zit nu vrij lelijk interieurtje in ben vast nog wel heel wat vergeten Last edited by mk2 td driver : 27-05-2009 at 15:28. |
|
|||
|
|||
welkom hier op het forum.