|
|||
|
|||
Golf II spullen (veel gratis meuk)
Te koop:
- Manhattan interieur, verkocht! In zeer goede staat! Panelen zijn als nieuw! Stoelen hebben lichte vlekken, maar dat mag geen naam hebben. - Grille (ná facelift, dubbel rond), gratis Met twee losse verstralers erbij, zonder stekkers... En met een antracietkleurige strip. - Grille (vóór facelift, enkele koplampen), gratis Logo zit iets scheef (zit nl. met siliconenkit vast...) - Grille (na facelift, enkele koplampen), gratis Grille is wat gescheurd op de lijn onder het logo. Je ziet het haast niet bij montage. - CL-stuurwiel, gratis - setje 14" VW wieldoppen, €10,- Met wat stoeprandschades... - Zwarte kunststof hoedenplankdragers met een zwarte hoedenplank, €5,- Hoedenplank hangt iets door en is verstevigd met een balkje. - Zwarte deurvakken voor de Golf II, gratis Zonder opbergvakjes. - Interesse? Stuur dan even een PM! - Alles alleen af te halen. Last edited by Berrychello : 08-01-2008 at 19:59. |
|
|||
|
|||
Hallo Barry,
Ik heb zeker interesse in het interieur. Waar moet ik het vandaan halen? Wat is je uiterste prijs? Ik hoef alleen het interieur. gr, |
|
|||
|
|||
Een hele grote up, want deze rommel staat in de weg!
|
|
||||
|
||||
Zwarte kunststof hoedenplankdragers, dat zijn dus van die helemaal gladde hoedenplank dragers zonder stof?
|