|
||||
|
||||
Danielle
Ik had me ooit in het verre verleden in een ander topic al eens voorgesteld, maar zag nu dit, zal het dan nog een keertje doen. Daan, 31 jaar en woon in Rotterdam. Inmiddels al flink wat jaren teamlid van KCN regio Zuid-Holland, zie onze website: www.keverclubzh.nl
Heb 2 rides, een Polo 1.4 van 24 november 2000, deze is voor dagelijks. Daarnaast voor de hobby een ovaal kever van 29 juni 1955, omgebouwd naar 12V en een 1600 blok erin. Beide wagens zijn verlaagd, de polo met verlagingsveren en de kever met een verstelbare vooras en achter 1 binnentand. oh ja en jullie zijn gek op foto's... nou daar komen ze dan: ikke en mijn eerste kevertje ruim 4 jaar gehad, was mijn eerste auto ovaal van mijn polo heb ik geen recente foto. |
|
||||
|
||||
Heel erg netjes die kever (jij mag er ook zijn hoor)
Gr Lars
|
||||
|
||||
Hey Danielle, leuk dat je ook een officiele intro hebt geplaats Blijft leuk om er een paar dames bij te hebben.
|
||||
|
||||
Leuke topic. Die kever is heel mooi!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja zijn weinig dames op Volksforum. Rest bedankt! Ben ook heel blij met de ovaal, heb hem nu ruim een jaar en telkens wat kleine dingen aan het veranderen. Hij begint ook al wat meer roest te vertonen. Maar voorlopig ermee rijden |
|
|||
|
|||
wel een leuke kever en een leuke dame.
ik denk ook wel dat je een leuke polo hebt.
|
||||
|
||||
Zal zodra de polo weer gewassen is een aantal foto's maken en plaatsen!
|
|
|||
|
|||
Mooie kever hoor!
|
||||
|
||||
leuk je even live gsesproken te hebben op het winterfestijn.. volgende keer neem ik wel een oliebol hoor..
en je kever is erg mooi! groeten hajee |
|
||||
|
||||
zow lekker ding met een lekkere kever!!
Mooi verlaagd hoor!!
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
De kever ook trouwens. |
|
|||
|
|||
Ah, die Kever heb ik wel eens op de Keversite gezien! Erg leuk ding! Ik ben ex-Keverrijder en zou maar wat graag weer eentje rijden!! En het liefst natuurlijk zoiets als jouw ovaal: laag, goede kleur, en gewoon 12v en met een aardig motortje erin!
|
|
||||
|
||||
Quote:
haha... mannen kever is verlaagd door Bussie komt zo! Applaus voor BKZ |
|
|||
|
|||
leuke meid met een mooie kever !!