|
||||
|
||||
strakke Golf 4 te koop
Merk: Volkswagen
Model: Golf Bouwjaar: 1999 Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 1037 kg Kleur: Zwart Vermogen: 55kW Cylinderinhoud: 1390cc Hierbij bied ik mijn VW Golf IV 1.4 16V 3 deurs te koop aan. De auto vekeerd in perfecte staat alleen de versnellingsbak moet vervangen worden, deze lekt olie. Kleur: Zwart Magic Km-stand: 172* Extra's: 17 inch lichtmetalen velgen (stoeprandschade) met banden 225 breed Electrisch schuif/kanteldak Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening Airbags voor en zijkant in stoelen Sportuitlaat met mooie diepe sound (net een maand eronder) Sportstoelen Motorlapverlenger Chromen grill (blauw neon ingebouwd) Donkere Hella achterlichten Geblindeerde zij-achterramen en achterraam Alarm klasse III Chromen kachelroosters Chromen deurklinken binnenzijde 12V aansluiting in kofferbak Stuurbekrachtiging Sportpedalen LED-Verlichting bij voeteneindes M3 spiegels Aluminium ruitenwisserbladen voorzijde Audio: Blaupunkt radio met CD speler Versterker 2 kanaals Eyebrid Hoedenplank 2 speakers 330 Watt Pioneer Voorin deur orginele speakers Tweeters in spijler bij voorraam Heb nog een bodykit liggen passend! Deze moet nog gespoten worden. Er zijn vast nog dingen die ik niet genoemd heb Graag alleen serieuze biedingen, mailen mag altijd! Auto is mijn hobby maar ik ga op mezelf wonen en dan heb ik er het geld niet meer voor. Heb deze auto nu iets meer dan een jaar gereden en enige probleem is een electronische storing in airbagsysteem geweest. Remschijven en blokken voor zijn net paar maanden geleden nieuw geplaatst! APK was afgerond, band vervangen en Co waarde bijgesteld.. Maar kon nu niet afgemeld worden ivm lekkage van versnellingsbak. Dit is de ideale auto voor iemand die een strakke auto wil die zuinig rijd!
|
||||
|
||||
Hoe kan ik fotos er bij plaatsen?
De vraagprijs is €5.500,- .. Deze is aan de lage kant omdat de versnellingsbak nu niet in orde is..