![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
Aangezien mijn dashbord van mijn golf 2 eruit is, en er toch ne race-style van wil maken, heb ik eraan gedacht om een e30 dashbord te steken van BMW. Weet er iemand welke bevestingspunten moeten hermaakt worden? en heeft er nog iemand foto's van golfjes 2 met zo'n e30 dash erin? Als dit teveel werk is, dan haal ik mij een gewoon origineel gti dash, anders haal ik mij een e30 dashbord. Dus graag had ik wat info gehad vooraleer ik er mij een aanschaf. grtz |
|
||||
|
||||
![]() heb het vaker gezien, maar geen idee wat er precies aangepast moet worden.
|
|||
|
|||
![]() geen foto's van?
grtz |
|
|||
|
|||
![]() heel lang geleden op Baarlo ..moet ik in de boeken of heb je wat jaap?
|
|
|||
|
|||
![]() Niemand meer informatie?
grtz |
|
||||
|
||||
![]() engels, maar zo ziet het er ongeveer uit
![]() |
|
|||
|
|||
![]() je moet de raamlijn een klein beetje aanpassen en zelf ophang beugels maken.
dat is wat ik er van weet zou kunnen dat je de stuurkolom wat moet verlagen of verhogen maar dat weet ik niet zeker.
|
|||
|
|||
![]() thx voor de reply's.
Er mag nog steeds geantwoord worden. Heb op cleaned een project doorlezen van iemand die dit ook gedaan heeft, maar er staat nergens uitgelegd hoe en wat er moet aangepast worden grtz |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk toch echt dat het gewoon trial and error word. Maatwerk is geen beschrijving voor.
|