![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo allemaal,
nou wil ik misschien weer volop VW gaan rijden ![]() 86er Scirocco Tropic ik ben al even in contact geweest met de eigenaar van deze wagen, en de volgende info heb ik al verzamelt: er hoeft niet aan gelast te worden, is bikkel hard volgens eigenaar, alleen een paar kleine roestplekkjes fabrieks origineel schuifdak distributiesnaar heeft 45.000 km gedraait en is 3 jaar oud, volgens verkoper bijna aan vervanging toe, wat zou hier de kosten van zijn? deze scirocco heeft 180.000 km gedraait iemand nog dingen waar ik op moet gaan letten als ik ga kijken bij deze wagen? Groeten Emiel |
|
||||
|
||||
![]() of het wat is dat kan ik vanaf hier niet zeggen,
persoonlijk houdt ik niet van een niet-origineel stuur en alu-traan matten. heb je gezien dat de voorbumper rechtsvoor een stukje omlaag hangt? heb je gezien dat de motorkap bijna over de volledige breedte boven de lampen roestig is? (het interieur is wel fantastisch mooi, alleen daarom al zou ik gaan kijken ![]() en het is in friesland dus zo ver kan het voor jou niet zijn.... met kijken weet je altijd meer dan via een advertentie. het scheelt heel veel of je een scirocco van een liefhebber koopt of van een groentje die als eerste auto een snelle wilde hebben.... let op dat er achter de wielkast verbreding geen lading modder ofzo zit. (mocht mijn advies erop uit lopen dat de auto wel of niet verkocht wordt, dan ben ik bij deze niet aansprakelijk te stellen door welke partij dan ook) Last edited by 1982kameiX1 : 06-12-2007 at 09:40. |
|
||||
|
||||
![]() Hele vreemde kleurencombinatie het interieur en de lakkleur, is dit orgineel zo geleverd?
|
|
||||
|
||||
![]() ja, origineel. Iemand met kleurenblindheid had de kleurenstalen bijelkaar geraapt.
Ik vind het een leuke bak. Zoéén zul je niet heel vaak meer tegenkomen, in deze opvallende kleurstelling/uitvoering! Op de foto is al wel flink wat roest te zien aan de voorzijde, neem een magneetje mee om te kijken of er al flink aan geplamuurd is. Vooral achter de plastic wielranden wil het staal vaak goed roesten, omdat daar (zoals KameiX1 aangeeft) vaak vochtige modder blijft zitten. Als ie echt netjes onderhouden is, zul je daar geen handenvol modder weg kunnen halen.
|
||||
|
||||
![]() zit inderdaad nog het echte tropic interieur in!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Altijd gaaf om te zien een rocco....
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook een 66kw (90 Pk) Scirocco gehad, met zo'n fijne pierburg carburateur. Daar heb ik in het begin best veel problemen mee gehad, maar toen dat opgelost was heeft die voor de rest geen kuren meer vertoond. Ik vond het wel een fijne auto, en het is weer eens wat anders dan de zoveelste golf.
![]() Auto van de advertentie, ziet er zo op het eerste gezicht goed uit. Mooie kleur ook! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd, ik hou persoonlijk ook meer van origneel stuur, en die alu-traanplaat zou er dan zowiezo uit gaan, is absoluut niet mij smaak het is ongeveer 10 km van mij huis waar de auto staat, dus dat is makkelijk te doen ![]() bedankt voor de nuttige informatie ![]() Groeten |
|
||||
|
||||
![]() vind het ook een hele mooie rocco en is volgens mij goed te doen de prijs als alles klopt wat de eigenaar verteld.
wel een topic openen als je hem koopt he ![]() grtz.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja dat komt cker goed hoor ![]() ![]() Groeten |
|
||||
|
||||
![]() leuke rocco distributieriem is niet zo duur paar tientjes en een spanrol is het werk ook niet
|
||||
|
||||
![]() zoals het nu staat, ga ik aankomende zaterdag even een kijkje bij de 86er scirocco nemen, ik heb er wel een goed gevoel over dat it een goede rocco kan zijn
![]() jullie horen it wel ![]() Groeten |
|
||||
|
||||
![]() Nou ik ben afgelopen zaterdagmiddag even wezen kijken bij deze scirocco, maar ik was er snel weer weg
![]() it was echt 3x niks deze wagen, de eigenaar had me belooft dat er een PAAR KLEINE roestplekkjes op deze wagen zaten. maar eenmaal aangekomen zit deze hele wagen gewoon onder de roestplekken, op elke zeide van auto allemaal roest. ik vond het niet eens de moeite waard om in deze auto te rijden, laat staan de motor te beluisteren. heb de motorkap wel even opengehad, maar dit zag er ook niet uit ![]() het interieur zaten ook vochtplekken in, dus waarschijnlijk heeft it opendakkje een keer gelekt kortom, op de foto's ziet deze ROCCO er nog wel aardig netjes uit, maar in werkelijkheid ziet het er echt niet uit. Groeten |
|
||||
|
||||
![]() das zonde..
gelukkig was het dichtbij ![]() neem aan dat je nog verder gaat zoeken? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja ik hou m'n ogen wel open ja, of er nog mooie Rocco's op internet komen te staan ![]() Groeten |