Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 20-11-2008, 15:03
Vuggie Vuggie is offline
Forum Newbee

Default Golf 1 Cabrio Karmann uitvoering uit 93

Geachte lezer,

Als u interesse hebt wil ik mijn bedeau rode golf 1 Cabrio uit 93 verkopen omdat hij mij te duur wordt in de verzekering omdat ik hem nu zelf moet betalen. Auto staat in Venlo.

Het gaat hier om een Karmann uitvoering met nog geen 2 jaar een nieuw zwart linnen dak en heeft APK tot september 2009.

Onlangs aanpakt boven op de normale apk:
Koppakking en inlaatpakkingvervangen
Kop gevlak en gelast (dus in nieuwstaat)
Stuurbekrachtigingspomp nieuw

De auto heeft als minpunten dat hij als je de deur open maakt er druppeltjes water binnen vallen (zeer minimaal), dat de uitlaatdemper aan vervangen toe is (nieuwe sportuitlaat krijg je erbij) en dat de achterklep schade heeft maar wel goed sluit (nieuwe klep die nog gespoten moet worden krijg je er ook bij)

Deze auto is motortechnische in nieuwstaat met 167xxx op de teller.

Golf beschikt over centrale deurvergrendeling,stuurbekrachtiging, nette bekleding, 1.8i motor met op 133xxx de distributieriem vervangen dus al met al een super betrouwbare auto die niet afgetrapt is.

Vind het jammer deze auto weg te moeten doen want hij rijdt erg goed.

Verder zijn er geen gekke dingen met de auto, ga vaker met de auto een flink stuk touren naar Nieuwegein (140 km) en ook warmlopen is geen optie.

Voor een mooi bod vanaf 2900 mag hij weg. Onder de 2900 is GEEN optie want dat is de auto gewoon niet waard.

Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met 06-15103574 of mailen met tgmjvanvugt@hotmail.com voor foto's en/of een afspraak.

Posting Rules