|
|||
|
|||
Polo 2F, from white to black..
Hallo allemaal,
Omdat er toch wat aanpassingen in het vooruitzicht liggen, wou ik toch een project-topic openen. Zo kocht ik hem, voor 400 euro. Na een jaar ongeveer, hebben we voor het eerst er maar eens wat aan gedaan: We vonden het tijd voor een nieuw kleurtje. Hij is nog niet klaar, we gaan er nog een dun laagje overheen gooien (voornamelijk het dak & de motorkap) en er komen nog óf gouden sterren op, of gouden vlammen. Ook worden de logo's nog goud gespoten. De planning is misschien ook andere wielen & een booskijker. Maar voor de booskijker moeten we nog wat verzinnen, want als we die vastmaken dan krijgen we de motorkap niet meer open.. Ook gaan we (nog wel ver-toekomstplan) nog wel een beetje rondkijken naar een ander blokje..G40 misschien. Ohja, en mijn achterruit en achterraampjes worden waarschijnlijk ook nog geblindeerd. En wil ik nog andere koplampen & achterlichten er in..maargoed dat gaat ook op langere termijn pas gebeuren. Eerst gaan we nu zorgen dat het kleurtje goed wordt. Groetjes. |
|
||||
|
||||
Leuk autotje! zal mij eens benieuwen wat het gaat worden met de goud accenten.
Booskijker ben ik zelf niet zoon fan van heb het zelf ook bijna op mijn coupe gehad maar heb het uiteindelijk niet gedaan. verder nog plannen? verlagen misschien |
|
||||
|
||||
Ik heb nog een boskijkert liggen, doe er zelf niks mee dus pb maar.
|
|
||||
|
||||
Doet me denken aan mijn oude witte coupe
Zwarte is wel geslaagd. Rest van de plannen is niet zo denderend imo. Ding moet gewoon laag en dikke wielen eronder |
|
|||
|
|||
Ik heb nog wel een komplete motorkap staan die verlengd is in het schoolbordzwart.
|
||||
|
||||
Gewoon 16" of 17" er onder persen met platte bandjes. en laten zakken
|
||||
|
||||
Quote:
Haha jah... als je dat er onder krijgt. hoe heette dat ook alweer... Donk ofzo? |
|
|||
|
|||
Booskijker heb ik al, maar bedankt in ieder geval!
Er komen als het goed is 15" wielen onder Logo's zijn overigens gisteravond goud gespoten! |
|
||||
|
||||
Sorry dat ik het zeg maar ik vind je plannen echt kut klinken
|
|
||||
|
||||
Ik ook......
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Gewoon kleine brede velgen eronder en verlagen die handel!!
Jouw plannen vallen denk ik een beetje buiten de "Me Liking that" zone van meeste forumgangers. |
|
|||
|
|||
Gelukkig is het dan ook mijn auto, jullie hoeven er niet mee te rijden, dus het ook niet mooi te vinden.
|
|
||||
|
||||
Ieder zijn ding. Knap dat je iets anders doet. Zijn williams velgen een idee? Deze zijn goudkleurig dacht ik.
Het parkeerplaats rollen heeft ook wel iets.
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks. Zijn mooie velgen inderdaad Er liggen al velgjes klaar als het goed is, zwarte. Als ze er onder zitten zal ik een foto posten |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Wat is er met die velgen? |
|