|
||||
|
||||
bouw eens een Golf 2
|
||||
|
||||
en ja dat is een Koopman auto volgens mij. op de officiele fabrieksfoto's
|
|||
|
|||
Mooie fotos !
|
|||
|
|||
Quote:
fout jaap das een auto van G mohlmann uit neuenburg ( vlak bij westerstede ) http://www.spedition-moehlmann.de/inhalt/index.html is z'n beetje de huis vervoerder voor de volkswagen A.G die andere ken ik niet ..... volgens mij een belg ...aan het kenteken te zien zo te zien ook in brussel op de foto gezet zal eens wat collegas vragen om oude foto's Last edited by voklswien : 10-12-2007 at 12:03. |
|
||||
|
||||
leuk om terug te zien...80ties haircut rule
|
|
|||
|
|||
Mooie foto's! Zo te zien zijn het Golfjes van rond '87/'88. Mijn Golf zou er zomaar tussen kunnen staan
|
|
||||
|
||||
het zou wel vet zijn om voor 1 dag de pers nog een keer te laten draaien,
golf 2 bouwjaar 2007 met alle luxe van een golf 5 is vast wel vraag naar. |
|
|||
|
|||
Quote:
zonder luxe van de golf 5 mag ook hoor .... |
|
|||
|
|||
good old Lada let wel met deze auto's reden ze naar moskou om lada's heen te brengen die waren beter dan de lada's in rusland Last edited by Alberto : 24-12-2007 at 20:53. |
|
|||
|
|||
mooie fotos heren.
|
||||
|
||||
Zeker, erg leuke foto's. Leuk om te zien.
|
||||
|
||||
En op de vrachtwagen ernaast nog een Zastava Yugo. Die dingen zie je hier in Nederland nooit meer, maar waren afgelopen zomer in Kroatië (het oude Joegoslavië) nog volop aanwezig.
|
||||
|
||||
komt omdat die tot afgelopen zomer nog nieuw gebouwd werden...
http://www.hetnieuweeuropa.nl/uploa...9704-701561.JPG ze hebben nu de oude mallen gekocht van de Fiat Punto
|
|||
|
|||
vet vet vet allemaal,
|
|
||||
|
||||
Grappig omdat te zien
|
||||
|
||||
@Tjaap...Die laatste link....dat is geen Zastava Yugo...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Geweldige foto`s Tjaap
De golf 2 blijft voor mij de ubergolf . Vooral zijn degelijkheid en de manier waarop alles in elkaar steekt. Ik kan mij de introdutie nog heel goed herinneren ;de golf met die rare driehoekige achterlichten Dit was de auto die ik moest hebben!! Heb je nog meer van deze foto`s? |
|
||||
|
||||
Quote:
Yugo was zowieso alleen een export naam volgens mij. in de US heette hij niet eens Zastava, alleen Yugo. die op bovenstaande foto is idd de sedan versie.
|
||||
|
||||
Quote:
staan er een aantal in het VAG advertisements album. o.a. van de Country
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt Tjaap |