|
||||
|
||||
Retro Colonne 29 Dec. 2007
Zoals jullie wellicht weten en kunnen lezen is DIT topic is er 29 December de: Retro VWMania MEET&GREET Afgelopen keer hebben we met een aantal auto's (Gijs, MellyVille, StefanBladel, Edrik, en ik) verzameld op de parkeerplaats bij de Mac in Veldhoven en zijn toen in colonne vertrokken naar Mechelen. Ik weet niet of hier animo voor is om dit zaterdag a.s. ook te doen. Ik heb begrepen dat het in Mechelen vanaf een uur of 4 " van start gaat". Het is vanaf Veldhoven volgens routenet ongeveer een uur rijden. Ik stel voor degene die hier interesse in hebben en mee willen rijden tussen tussen half 2 en 2 uur verzamelen in Veldhoven en dat we rond een uur of half 3 aanrijden richting Mechelen. Hier een filmpje wat ik vorige keer heb gemaakt. http://www.youtube.com/watch?v=-vdgkPGKHrk&eurl En het adres van de Mac voor de gene die willen komen maar niet weten waar het is McDonalds EINDHOVEN VELDHOVEN Adres: Noordbrabantlaan 350 Postcode: 5657 GA Plaats: EINDHOVEN Telefoon: 040-2571927 Afslag: A2, afrit 31 Veldhoven/De Hurk |
|
||||
|
||||
ja, melvin en ik willen zoieso gaan..
lijkt me wel gezellig zo, met een paar auto's Melvin en ik komen uit (omgeving) Oss |
|
||||
|
||||
Okay, klinkt weer leuk
Misschien dat ik met jou meerij Ivo en foto's maak. Je hebt wel erg je best gedaan op de startpost
|
||||
|
||||
had het wel leuk gevonden, maar ben bang dat wij er niet bij zijn.
Maar verheug me wel op een meeting in 2008 met de RAT Veel plezier in ieder geval !! mark
|
|||
|
|||
Ja, dit lijkt me wel een leuke meeting... is er ook nog meer animo vanuit NL?
Veel animo vanuit belgie? Want om dat hele eind te rijden voor 4 auto's te bekijken... |
|
||||
|
||||
zullen er wel meer zijn
Maar, watk mij afvroeg, is dit een 'gratis' meeting? aangezien meet&greet. |
|
||||
|
||||
Ik kan nergens iets vinden waar staat hoeveel het kost. Er staat ook alleen maar een straatnaam. ik heb geen idee of het een afgesloten plaats is ofzo..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wij (als in Misha, Stijn, Martijn? en ik) gaan in Mechelen eerst nog ff naar een auto kijken, dus vanaf daar zullen we dan ff afhaken (er mogen natuurlijk meer mensen mee maar dat wordt mss ongepast)
Last edited by MellyVille : 28-12-2007 at 16:07. |
|
||||
|
||||
en het wordt mooi weer
|
|
||||
|
||||
Melvin, komen jullie ook eerst naar Veldhoven/Mc? Als er niemand naar toe rijdt om mee te rijden in collone, rijden wij gelijk door naar Retro
|
||||
|
||||
een auto of 10 vertrekt van boxmeer,veghel, made , mechelen
|
|
||||
|
||||
En komen die ook langs Veldhoven?
Vanuit Veghel en Boxmeer ligt Veldhoven op de route