|
|||
|
|||
Deuren Vraag !!
Zijn de deuren van een MKII uit 1985 het zelfde als die van bijv 1990 .
Ik weet dat die van mij (CL 1985) een stijl heeft maar is dat over te zetten op een nieuwere . Is de buiten zijde ook het zelfde wat betreft stoot strip gaten. Al vast bedankt ( Zoek een schade vrije rechter deur , zonder enige vorm van roest) |
|
||||
|
||||
nee, 85-er heeft geen stootstrip gaten, die zitten geplakt. en het binnenwerk met het spijltje is ook niet zomaar over te zetten. plus dat je de gaatjes voor de spiegel nog mist.
|
|||
|
|||
ik heb nog wel wat deuren staan van een oudtype
volgens mij roest vrij ...wel klein deukje / krasje zal ze eens goed bekijken |
|
|||
|
|||
Kijk das goed om te weten , dan moet ik dus kijken naar oudere deuren.
Alberto , een deukje of krasje is niet erg maar roest wil ik niet hebben Ontdekte gisteren bij mijn MK II een roestplek onder aan de binnen zijde van de deur . Zeg maar waar die kitrand rondom zit . Als je wilt kijken of je nog een goede hebt staan hoor ik het graag |
|
|||
|
|||
Heb eventueel ook nog wel wat deuren van oud type
De deuren van een nieuw type kan je er zo in hangen zonder aanpassen Moet je het wel compleet doen [met ruit/mechanisme, spiegel en binnendeurpaneel] De deurgreep buiten kan je zo overzetten |
|
|||
|
|||
hey nico volgens je vrouw heb jij helemaal geen golf 2 ??
leg dat is uit !? gr. Martijn
|
|||
|
|||
heb op de linker ( stuur kant ) geen roest
op de rechter zit een bultje van 10 euro cent heb nog 2 staan in de garage . kijk ik morgen even naar |
|
|||
|
|||
Ik heb een rechter deur nodig , dus is voor mij belangrijk waar zit dat bloemkooltje Alberto .
Is het misschien een idee om even een foto te schieten zodat ik kan beordelen hoe de status van de deur is . Kan ik volgende week dan even jou richting op komen rijden mits jij thuis bent. PS Het gaat om de golfII die ik van Ronny (bij jou uit de buurt, Zwaagwesteinde) pas heb gekocht . |
|
|||
|
|||
Hey Martyn en bedankt heh!!
Ze zit naast me hoe kom ik nu de kerst door |
|
|||
|
|||
sorry nico hoop niet dat ik nu je huwelijk om zeep heb geholpen !!
ik heb nog wel een knappe deur maar als ik die weg doe zit ik zelf in de kou !! kom jij binnenkort die stoelbekleding voor je golf ophalen , zou jij dan die balken mee kunnen nemen waar we het vorige keer over gehad hebben !? ik hoor van je !! gr. Martijn
|
|||
|
|||
Balken??
|