|
||||
|
||||
duplo lampen ombouwen naar h4
Ik heb weleens gelezen dat je duplo lampen vrij eenvoudig om kan bouwen naar h4...
wie heeft dit weleens gedaan? Is dit echt zo makkelijk? en wat moet je doen?(plaatje maken waar de lamp invalt?) wie kan me helpen? het gaat trouwens om een polo classic uit 86 |
|
||||
|
||||
wat zijn duplo lampen als ik vragen mag?
|
||||
|
||||
Bij de betere automaterialenzaak hebben ze hier speciale lampen voor.
Deze hebben een duplo fitting maar een halogeen lamp. Gr Jan. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik zou gewoon een paar H4 koplampen op de sloop oid scoren. Dat zal je de kop niet kosten.
Deze ombouw is een beetje achterhaald, in de tijd dat iedereen naar xenon overstapt waag jij de stap naar halogeen
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 12:00. |
|
||||
|
||||
het gaat juist om xenon in te bouwen
heb een h4 set liggen te verstoffen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Wie wou er wat fixen dan?
|
||||
|
||||
dat is het idee achter dit gezegde;
Werkt het, blijf er dan met je tengels vanaf. Dus; niet iedereen is bezig met het inbouwen van Xenoslicht in zijn auto. Godzijdank, ik wordt gek van die felle blauwige stinklampen in mijn binnenspiegel... Kunnen ze die lampen gewoonweg niet afstellen of zijn ze zo F***ing fel dat het bij juist afgestelde lampen nog verblindend is voor je voorganger? But @ Aal; wat is de bedoeling?? Je wilt weten of een ombouw van duplo naar H4 te doen is, om uiteindelijk XeNON in te bouwen?
|
||||
|
||||
@ martiepartie; ik heb een een set xenon h4 liggen te verstoffen, wil dit dus inbouwen in mn winterwagentje maar die blijkt duplolampen te hebben...
vandaar dattik de vraag gesteld heb hoe je dit kan ombouwen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn god ja, ik vind dat ze xenon zouden moeten verbieden, veeeeeeels te fel licht word keer op keer verblind door die malloten die hun lampen niet goed afgesteld hebben. Of van die SUV's die hun koplampen ter hoogte van mijn daklijn hebben...
|
||||
|
||||
Quote:
Ikke begrijp! Tja, een adaptertje kopen dus! dat lijkt me dan het makkelijkst. @ Berserker; ben eergisteren met de polo van Groningen naar Delft gereden, heb me bont&blauw geergerd aan de boodschappenwagen( SUF's) die gezicht via de binnenspiegel laten oplichten als een spook...
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, dan zijn ze nog zo vel. Maar die SUV's, daar zitten de lampen gewoon zo hoog, net als bij busjes. Die schijnen altijd bij je naar binnen |
|
||||
|
||||
en ook nog eens erg verlaagd. ken het ja. net of je in een verhoor kamer zit met een bouwlamp op je gezicht gericht
|
||||
|
||||
Quote:
de vraag is dus: zijn die er en zo ja waar te koop :P |
|
|||
|
|||
volgens mij zijn er geen losse adaptertjes te krijgen om van duplo over te gaan naar h4.
wat je kan doen is op zoek gaan naar h4 lampen.
|
||||
|
||||
Je kunt dus wel h4 lampen kopen die een duplo fitting hebben, maar adapters lijken niet te bestaan... Dan is de conclusie toch makkelijk? H4 lichtunits kopen! Die kosten geen drol op de sloop en nieuw (imi) zijn ze ook nog betaalbaar.
Succes ermee. |
|
||||
|
||||
zit nix anders op dan he...thnx mensen
|