|
|||
|
|||
mk4oem
hallo na een tijdje op volksforum te kijken me toch eens ingelogt ,heel veel al bijgeleert hier mijn naam is johnny ben heel gelukkig samenwonend in evergem belgie met vrouwke en dochtertje van 8 maand oud na 2 jaar verbouwingen in ons huis toch weer wa tijd gevonden voor mijn grootste hobby vw ,werk in carrosserie/garage lemaitre in sint denijs westrem sinds mijn 16de en doe alles maar dan ook alles zelf aan mijn otoos ,altijd al vw fan geweest moe niets anders meer hebben op mijn 18 jaar al mee begonnen 1ste autogolf 4 sdi heel traag wel te laat beseft veel aan gedaan ,caractere bumpers,zwarte voorlichten,hella color magic (rood wit)aez icon 5 verlaagt regelbaar ,wagen volledig herspote alles int kleur lb7z na 2 jaar verkocht golf5 tdi sportline nieuw verlaagt 18duim velgen 11maand later verkocht en dan begon het mk2 gti 8v verkocht aan jsixty van hier opt forum, mk2td (verkocht)nog eensmk2gti 8v (geruilt),mk2gti16v (afgebroken) passat 3b tdi(verkocht) nu nog in mijn bezit (6jaar al) grijze golf 4 tdi 5deurs ,leder ,open dak ,originele xenon ,r32 achterlichten ,bbs rs sjaakys verlaagt ,in de garage staat mijn golf 2 (reeds 6jaar in mijn bezit waarvan 5 jaar mee gereden)te wachten tot hij oldtimer is was een oakgreen 3 deurs tdi nu is hij zilver volledig gti look en plat maar plat e op zijnen buik binnen 2 jaar komt hij weer buiten en tot slot onlangs grijze touran gekocht (gezinswagen)tdi nog origineel heb nog 18 duim (nuvolari) velgen liggen die komen er volgend jaar onder en verlagen(vrouwke weet het nog nie dus ssssst)kan het moeilijk nie doen e origineel laten is niets voor mij zal eens proberen van fotos te plaatsen (moet nog uitzoeken hoe)grts en tot de volgende
|
|
|||
|
|||
yo welkom johnnyboii
altijd al dikke vw's gehad,respect man grtzz jim |
|
||||
|
||||
idd foto's ,foto's foto's en eeeh welkom