![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heeft ff geduurd, ik heb wat problemen met mn internetverbinding, maar bij deze:
![]() ![]() Yvo's nieuwe aanwinst, mooi ding!! ![]() Gaaf dieseltje: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hogere kwaliteit zijn hier te vinden: Flickr Toch nog een klein overzichtje... ondanks dat het TE koud was om ook maar een beetje foto's te willen maken ![]() Last edited by MellyVille : 21-12-2007 at 12:40. |
|
||||
|
||||
![]() Compliment voor de mooie foto's!!
gr Chris |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad! Goed werk
![]() Ivo, zet je stuur de volgende keer eens recht ![]()
|
||||
|
||||
![]() EINDELIJK!!!
Ik vroeg me al af wanneer ze zouden komen! ![]() @ Gijs: Haal die sticker er nou eerst maar eens af.. ![]() @ Mellyville: Yvo is met een I dus Ivo ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Yvo is niet met een I, dat zie je toch?
|
||||
|
||||
![]() ik had deze keer geen foto's gemaakt (koud brrr)
hier een kleine goedmaker van Stijns Passat hier in de straat aangezien stijn morgen mijn jetta mee heeft voor apk-keuring ik moet werken dus kan niet, vandaar dat we even wisselen van auto ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wow zoveel sneeuw in oss en hier bij denbosch ligt echt niks. \lol
|
|
||||
|
||||
![]() Melvin, waar zijn die mooie plaatjes die je op het einde van de avond geschoten hebt?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() @Misha: zoveel sneeuw heb ik hier niet gezien eigenlijk
![]() @tostibakker: haha die foto's van het laatste moment, sja, die verdienen het niet om op internet gezet te worden... |
|
||||
|
||||
![]() sorry dat ik er niet bij was melvin en misha....volgende keer hoop ik er op verbreed staal te kunnen pronken