|
||||
|
||||
Gordels ontspannen??
Ik heb mijn kofferbak bekleed vandaag, en daarvoor dus de gordels achterin er uit gehad. Deze liggen dus compleet opgerold op de werkbank. Toen ik ze weer wou monteren, kreeg ik de gordel niet meer uit de spanner. Hij slaat dus constant op 'slot'. Misschien zie ik wel iets gigantisch over het hoofd, maar zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik de gordel weer kan 'ontspannen'??
|
||||
|
||||
Die rol kan je maar op 1 manier uittrekken meestal, en dat is hoe hij in de auto hoort te zitten. Hij moet zeg maar 'waterpas' staan, anders blijft hij op slot zitten. Dus gewoon monteren, dan moet het goed zijn.
|
|||
|
|||
Met veel gedult proberen uit te rollen na inbouw
|
|
||||
|
||||
Zodra de gordel weer op de originele plek vast zit met de bout kan je deze zonder problemen weer uitrollen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
kon t niet beter zeggen,moet idd waterpas gehouden worden,dan kun je m voorzichtig weer wat uittrekken,ik heb er ook wel eens ene kunnen weggooien,die wou echt niet meer uitrollen,zeldzaam. |
|
||||
|
||||
Nouja, ik had ze ook al gemonteerd... Maar het werkt dus niet
|
||||
|
||||
Hmm lekker, heeft Split niet nog een sloper staan? Pluk je daar wat uit.
|
|||
|
|||
rustig aan .. marco rol je ze zo weer los
ik heb wel 2 los liggen evt ruil maar om |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan heb je waarschijnlijk links aan de rechterkant gezet en andersom... als dit kan tenminste. Ze rollen namelijk echt maar in één stand uit. Bij optrekken en remmen, of sterk overhellen in de bochten (of over de kop slaan) blokkeren ze... gelukkig.
|
||||
|
||||
Quote:
Ga 'k ze volgende week nog wel eens wisselen. Had ik nog niet geprobeerd om heel eerlijk te zijn... Beetje dom . Maarjah, had ook haast, ik vond autowassen belangrijker, en dat moest nog om 4 uur 's middags
|
||||
|
||||
er zit een kogeltje in ,en die blokkeerd de boel zodra de stand anders word ,dus de gordel moet precies goed zitten ,dus gemonteerd zitten ze in de goede stand ,anders rollen ze niet af !