|
View Poll Results: BBS Kalender 2008 | |||
JA ! die wil ik | 12 | 75.00% | |
Nee,vond hem vorig jaar "lafjes" | 4 | 25.00% | |
Misschien ...... | 0 | 0% | |
Voters: 16. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
interesse peiling BBS Kalender 2008
Is hier interesse voor ?
Na een daverend succes vorig jaar dit jaar weer een nieuwe kalender. mits er genoeg animo is. tevens kunnen jullie fotos sturen van jullie auto's en natuurlijk BBS velgen naar : Holly@bbs-society.de o.v.v. " BBS Kalender " (goede en grote foto's) over wie en wat er in gaat komen zal en verassing zijn, dat is in handen van duitse designers (nee,ik zit dr niet bij ) prijs zal rond de 20 euro zijn. groetjes peter. Last edited by sixpack : 05-09-2007 at 08:45. |
|
||||
|
||||
Count me in Peter!
Wanneer wordt beslist welke wagens in de kalender komen? Anders breng ik de BBS nog even bij je langs
|
||||
|
||||
geen id zal ergens rond begin dec zijn .
|
|
||||
|
||||
ik wil er ook weer 1, is een mooie kalender
|
||||
|
||||
staan er ook andere velgen dan RS in?
|
|
||||
|
||||
wat jij wilt marc
Eind datum van de in te zenden fotos zal rond dec. liggen,Dus heb je nog mooie goede grote fotos van je auto met bbs velgen mail ze naar Holly@bbs-society.de gr peter |
|
||||
|
||||
sign me up
|
||||
|
||||
Er zijn nog steeds weinig foto's binnengekomen, vergeet niet dat begin Dec. 2007 de inschrijving van de kalender 2008 sluit
Mail ze naar : Holly@bbs-society.de Gr peter |
|
||||
|
||||
vrees dat ik de e30's en de auto niet voor eind dec klaar heb. zal dus volgend jaar worden...
|
|||
|
|||
Wordt de opzet van de kalender hetzelfde?
Ik zie graag in één oogopslag welke dag dat bij welke datum hoort. Als dat zo is, dan heb ik interesse! |