|
|||
|
|||
Mk2 gekocht, oude bekende van het forum.
Hey mensen,
Ik heb gister een Mk2 Gti Edition One gekocht. Het betreft de oude auto van Volkswien. Zit elektrisch recaro interieur in. Grill met enkele koplampen. En een Bonrath grill (net gekocht) Verder heb ik er nog niks aan gedaan. Heb gister wel meteen een radio gekocht (Pioneer) maar die moet ik er nog inzetten. Er liggen foei lelijke 5spaaks velgen onder... Dus als iemand wat leuks heeft liggen, laat het me weten. Of heeft iemand staal (14inch met of zonder banden) hoor ik dat graag via PB. Heb meteen ook een vraagje, als ik hem koud start blijft soms het temperatuur lichtje branden :S Echter is de motor warm en ik start hem opnieuw/ of later als ik ff ergens ben geweest, dan knippert het lampje niet meer. Iemand een idee? Foto's volgen zo snel mogelijk.
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
Richard heeft een leuk setje Rials te koop..
|
||||
|
||||
Ik heb nog een setje 14" staal! Ideaal voor verbreden vanwege de hoge ET waarde. Meer info in mijn verkooptopic.
Ben wel benieuwd hoe deze auto er nu bij staat! |
|
|||
|
|||
Quote:
van harte grille gelijk weer verkopen zet er weer 1 in met mistlampen en verder ook niks meer aan doen is mijn advies behalve dan onderhoud e.d spaar voor een set BBS RS 001 dan is de auto over 2 jaar nog steeds zijn geld waard verknoei hem niet . ........grtz alberto en zet er A.U.B geen dikke bumpers om heen Last edited by voklswien : 11-12-2007 at 19:11. |
|
|||
|
|||
Hey,
Ik laat hem nu ff met enkele koplamp, vind dit persoonlijk mooier uitzien. Echter beetje afwisseling is ook leuk. Wat betreft de velgen, ben zelf ook bbs rs maar eerst ff wat geld sparen voor "later":P En wat betreft de dikke bumpers, dat is niet mijn smaak dus blijft zoals ze nu zijn. En met het onderhoud zit het ook goed, laat hem onderhouden bij een kennis die zelf al flink wat jaren monteur is. Dus het zit wel goed met de auto. Foto's volgen snel.
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
Gefiliciteerd met je nieuwe auto!! Is wel een mooi zo te zien, houden zo
|
||||
|
||||
ziet er heel dik uit! niks meer aan doen!
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst. Ik vond een tijdje dikke bumoers een must op een mk2, maar tegenwoordig ga ik de dunne uitvoering ook weer waarderen. Met name door mk2 's zoals deze. Het staat hem goed!!
Zelf zou ik gaan voor een grille met enkele koplampen en met zwart VW-embleem, misschien met een GTI-logo. Ik zou de huidige grille wel bewaren voor later? Good luck
|
||||
|
||||
hele mooie auto, zeker op RS!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ik in de schuur, mag weg voor een donatie naar de forum kas (verzend kosten voor de koper)..... Sorry dat ik je thread ge-hijacked heb servibruls
|
||||
|
||||
Super nette auto, (zoals alle ex-Alberto's.. )
veel plezier ervan..!! ben benieuwd naar de foto's van nu.. mark.
|
||||
|
||||
Schitterend zo'n Edition met dunne bumpers in kleur. Sluit me verder helemaal bij voklswien aan
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nja, RS hoeft niet persé, een paar dikke 8J 16 inchers zijn ook vet... Maar verder een leuke wagen zeg, succes ermee
|
|||
|
|||
Quote:
RS / RM is gewoon het wiel onder deze auto staal verbreed is ook leuk maar .....onder een wolfsburg MOET eigenlijk BBS IMHO ... Last edited by voklswien : 12-12-2007 at 11:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
stimmt!! Erg fijne kar
|
||||
|
||||
Daar heb je een hele mooie aan!!
Kwam jij niet uit de buurt van Geleen? Zie je misschien wel eens rijden. En plaats eens wat foto's!
|
||||
|
||||
Quote:
zijn al weer een tijdje verkocht, topic is al een tijdje gesloten. heb nog wel 3 setjes bbs rm 15 inch in de aanbieding en binnenkort een setje bbs rs 16 inch, de breytons 17 inch
|
||||
|
||||
Hele nette bak, zeker in die kleur!
|
|
||||
|
||||
kijk....bij mooie velgen moet je bij richard zijn
|
|||
|
|||
Ey mensen, danke voor de reactie's. Vanavond word de laptop gefix en dan kan ik de foto's op internet zetten.
Zit trouwens ook xenon in. Echter ze staan een beetje verkeerd geloof ik, iedereen zet groot licht op als ik ze s'avonds tegemoet rijd:P Erik, Ja ik kom uit Geleen dus je zult me weleens tegenkomen denk ik. Maar weet iemand wat dat knipperende Temperatuur lampje kan zijn? Word er nu al kots ziek van:P