|
||||
|
||||
Clean Golf1 75ér Swallowtail project Henk Wassenaar
.
Last edited by henkwassenaar : 09-03-2009 at 19:28. |
|
||||
|
||||
klinkt goed henk, persoonlijk zou ik gaan voor miami blue met die matte g60 motor en chrome sier lijsten aan de buiten kant..!
|
||||
|
||||
die wielen die je daar als voorbeeld gebruikt zijn bbs e76 voor een
13" hart en e49 voor een 15"hart en zijn nog nieuw te koop voor iets van €750 per velg (correctie e49 is niet meer leverbaar) Verder klinken de plannen goed. optie: 16v met itb's of nog beter kugelfischer oranje kleur is marinogeel kleurcode heb ik wel ergens maarmoet ik even zoeken Last edited by 74mk1 : 01-10-2008 at 18:03. |
|
|||
|
|||
Waar is hier de intercooler???
Wordt lekker warm in de inlaat zo. |
|
||||
|
||||
Aan de hoeveelheid chroom en bling lijkt mij dit meer een show-auto
Succes met je project, ben benieuwd, zal vast wat moois worden |
|
||||
|
||||
Best apart...je project voorstellen,maar de auto zelf nog niet hebben .Maar je weet wel wat je wil....
Ikzelf ben met een soort gelijk iets bezig...een Swallowtail in de kleur Miami Blauw.Motorisch nog geen idee,heel de auto nog geen idee eigenlijk..maar heb mezelf een jaar gegeven om dat te gaan bedenken,voorlopig staat die in de stalling.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo Last edited by chris : 24-09-2008 at 20:06. |
|
||||
|
||||
Quote:
is maar net hoe clean je wilt gaan
|
|||
|
|||
Ja, als je dan toch bezig bent, zoek dan een manier om redelijk clean er een intercooler bij te hangen, kan je tenminste ook nog lekker rijden!
btw, de 1e foto die je laat zien bij 2:motor is een 1300 of 1100... iig smallblock Maargoed, ik zou gaan voor originele kleur, originele interieur, etc... motor ook lekker origineel, alleen verlagen en wielen... maargoed, je moet eigenlijk niet doen wat de rest zegt, ga lekker je eigen pad in en kijk wat eruit komt! |
|
|||
|
|||
Een swallow hoort origineel te zijn, max een dik velgje en verlaging.
Zeker GEEN porsche deurklinken, andere motor, niet originele bekleding, Oranje kleur is m.i. niet origineel swallow geleverd. Als je deze dingen doet / dingen gaat cleanen neem dan een niet swallow. |
|
||||
|
||||
Quote:
En dit vind is na mijn mening een vrij raar bericht! Henk gaat een auto kopen, en iemand anders vertelt hem wat hij er mee moet doen? Lekker doen met je eigen spullen wat je wil!
|
||||
|
||||
De kleur die je laat zien is denk ik Marinogelb (L20A)
Echt oranje is pas vanaf '79 geleverd.. Maar de plannen klinken goed!
|
|||
|
|||
Betse Henk
Ik heb nog wel een hele mooie golf1 '77 1.6 aut te koop. in oranje/bruin. Geen krasje of deukje super strak. nieuwe chromen bumpers en smetteloos inetrieur (zwart)Absoluut nergens roest. wielschermen als nieuw. Heb nog nooit zo'n harde golf1 gezien. Rijdt als nieuw. Enige wat er aan gedaan is een schroefset. Prijs is 6000,- Wellicht is het wat. Ik woon in Almelo. M vr gr Janwillem |
|
||||
|
||||
.
Last edited by henkwassenaar : 09-03-2009 at 19:29. |
|
||||
|
||||
.
|
||||
|
||||
.
|
|||
|
|||
Kan ook zijn dat de G-lader gewoon leeg is van binnen
Verdringer en al eruit gehaald. Luchtfilter kun je nog wel wegwerken maar een intercooler haast niet. |
|
||||
|
||||
Quote:
Marinogelb = Marinegeel Denk dat Chrome Yellow en Marinogelb wel hetzelfde zijn, maar als je er op googled is Chrome Yellow veel geler.. Komt denk ik omdat die ene site Amerikaans is..? Doppel-wobber.de zegt ook gewoon dat L20A Marinogelb is..
|
||||
|
||||
.
|
||||
|
||||
.
Last edited by henkwassenaar : 09-03-2009 at 19:30. |