#1
|
|||
|
|||
Verlagen Cabrio Mk3
Passen Weitec verlagingsveren van een 'dichte' Mk3 VR6 onder een Mk3 1.8 cabrio?
|
#2
|
|||
|
|||
zou geen probleem moeten vormen... je moet alleen kijken of die vr6 een plus fahrwerk had (kleine veerpootlagers) en hoe dat bij je cabrio zit....
|
#3
|
||||
|
||||
Een cabrio is wat zwaarder als een dichte 3. Ik denk dat de veren te slap zijn voor een cabrio.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#4
|
|||
|
|||
mijn broertje had de verlaging van een golf 3 1.8 onder zijn cabrio en heeft er nooit problemen mee gehad....
|
#5
|
|||
|
|||
Quote:
scheelt 140 kilo... |
#6
|
||||
|
||||
en, al bezig?
Het belangrijkste, qua 'passen' is i.d.d. heb je een 'plus'-onderstel of niet op de cabrio? (Het verschil zit 'm in de bevestiging vóór/ boven. Een 'plus' zit standaard op een GTI of VR-6 vanaf '92)
En dan nog; heb je dat niet, kun je het hele toplager overzetten en behouden! (beter is deze meteen vernieuwen, natuurlijk!) En qua gewicht? Ik zou i.d.d even het gewicht van je 1.8 cabrio met het gewicht van een gewone VR-6 vergelijken. Ikzelf denk daarentegen dat het wel moet kunnen; ik had het zéker geprobeerd! Succes en kijk ook ff bij de handleiding van Ruben in de 'werkplaats' over het verlagen van een Mk 3! (met duidelijke foto's van mij erbij )
__________________
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |