|
||||
|
||||
Project: Polo 6N Street Performance
Zo, laten we ook maar eens een projectje online zetten. Het betreft een Polo 6N van 1997. Het is een Open Air en de auto was helemaal standaard. Auto had deuk in rechter voorspatbord en wat krassen op de zijkant. Vanwege de km-stand 60.000 (boekjes erbij) en de staat van de auto (interieur als nieuw) konden we hem natuurlijk niet laten staan.
Al met al een leuk eenvoudig project! De plannen: - schroefset - heldere koplampen/achterlichten/knipperlichten - andere velgen - "dikke bumpers" - Xenon De auto nadat een en ander al was verwijderd: reeds deels gestript: nieuwe bumperbalk: de oude zat vol roest dus dat was geen gezicht. koplampen die we er in de 1e instantie in wilden zetten: Raceland schroefset: Achterlicht op proef: ziet er in het echt toch beter uit dan op de foto moet ik zeggen! set achter gemonteerd: set voorzijde gemonteerd: voorspanningsveren moeten waarschijnlijk weg omdat anders de schroefring tegen de band komt. Achterlichten: Wielen: 8x15 Schmidt met 185/45/15 Nankang Achterzijde: Zij aanzicht: Als we weer wat tijd over hebben weer even aan de slag en de auto snel afbouwen. Even beletteren met reclame en rondrijden maar. Ik zal tzt nieuwe foto's posten. Vragen of commentaar: Laat maar horen! |
|
||||
|
||||
die velgen zijn echt te vet voor woorden..
goed, ik heb dus een 6n met van die smalle bumpertjes... kan je dat probleem loos overzetten naar het type wat jij hier laat zien?? achterlichten zijn idd niet slecht... hoewel ik voor smoked zou gaan bij deze kleur auto.. wat kost een schroefset voor deze auto? |
|
||||
|
||||
Modern Lines staat zowat overal netjes onder.
|
||||
|
||||
Waar blijft de performance ?
Velgen staan wel goed icm verlaging |
|
||||
|
||||
Leuke Polo! open air is heerlijk!
|
|
||||
|
||||
Leuke auto zo hoor. Combinatie van kleur, verlaging en wielen is top. Benieuwd wat de volgende veranderingen gaan zijn.
|
|||
|
|||
Mooie wagen word het soow !
Verlaging en de velgen zien er dik uit !
|
||||
|
||||
He Marc
al weer wat verder zie ik.De vorderingen zien er goed uit. Kom binnenkort wel weer effe langs om het irl te bekijken. groetjes, |
|
||||
|
||||
Wat betreft de bumpers: Je kunt het beste de originele bumperhoezen nemen. Ik heb de ervaring gehad dat ik in de 1e instantie imitatie had die echt slecht pasten. Zelfs de middelste bevestigingsstrip op de achterbumper kwam totaal niet uit met de originele bevestigingspunten. Verder hoef je eigenlijk zover ik me kan herinneren niets aan te passen. Hooguit moet je de 2 binnenste kunstof binnenschermen wat aanpassen.
De schroefset is van Raceland en deze kunnen wij leveren voor 248 euro. In feite exact dezelfde sets als vmaxx alleen een heel stuk goedkoper. We hebben deze sets voor de Golf 1 (288 euro), Golf 2&3 (258,00), Polo 6N (248,00) en Golf 4 (248,00). Sets worden geleverd incl. tuv/verstelsleutel en 2 jaar garantie. De aanpassingen die ik voorlopig ga doen is o.a. sportstuur, dvd erin, spaghetti spruitstuk en verder nog even kijken wat we allemaal hebben liggen. Door de drukte met de dagelijkse werkzaamheden zal het wel wat langer gaan duren, maarja het is toch winter. Ik wil het niet te extreem maken want mijn vrouw gaat hem gebruiken als daily dus het moet wel leuk blijven. Misschien in de toekomst nog een 1.8 20vt uit een S3 maar eerst nog even kijken of dat goed te doen valt en redelijk in te bouwen is. Maar nogmaals dit is de toekomst, eerst zo maar even een seizoen rijden. |
|
||||
|
||||
hopelijk is dat beletteren een beetje subtiel... ik hou er niet zo van maar ik begrijp dat jullie ook moeten leven
|
||||
|
||||
Nee, de belettering komt subtiel op de achterzijde in de stijl van de auto. Het wordt geen rijdend reclamebord.
|
|
||||
|
||||
In feite exact dezelfde sets als vmaxx...
dat is niet helemaal waar de stelmoeren zijn een stuk dunner de lassen minder netjes en ze zijn een stuk stugger. maar idd de kleuren zijn hetzelfde. |
|
||||
|
||||
Mooie kleur, mooie wielen, mooie polo!