|
||||
|
||||
Compleet glaswerk Golf 2 -groen-
Gevonden in schuur: complete set glas Golf 2 nieuw model, groen getint.
Dus: Goede voorruit, geen pitten of scheuren met zonneband: 20 euro Zijruiten nieuw model deuren, groen: 10 euro voor twee Zijruiten achter, groen: 10 euro voor twee Achterruit met vette TrIbAL, goede staat, ook groen: 10 euro Of alles in een keer voor 35 euro
|
||||
|
||||
Up!
|
||||
|
||||
Misschien wel zo handig: hoeveel deurs?
|
||||
|
||||
3 deurs, sorry.
inclusief montage? hetzelfde
|
||||
|
||||
is de TrIbAl ook los te koop?
(sorry kon het niet laten )
|
||||
|
||||
Hij's cker los te koop, vet lauw man, 10 euries!
|
||||
|
||||
voorruit verkocht als het aan mij ligt...
|
|||
|
|||
Heb wel belang bij alles! Ook toevallig foto`s?
|
|
||||
|
||||
Geen foto's helaas, indien nodig kan ik die morgen wel maken...
Wel al twee geinteresseerden voor de voorruit alleen, kan ik Kazzo misschien interesseren in twee deurruiten, twee zijruiten en een achterruit plus TrIbAL voor 20 euro?
|
|||
|
|||
Kan zeker niet opgestuurd worden, kom namelijk uit groningen? Anders als het makkelijker is om op te sturen alleen de zuiruiten achter en voor, en dan de achterruit niet?
|
|
||||
|
||||
Opsturen lijkt me geen goed plan, dat is hoogstwaarschijnlijk kapot....
|
||||
|
||||
Mits de voorruit voorzien is van een originele zonneband en niet van een kenteken is voorzien heb ik wel belang bij de hele set voor 35euro. En dan graag af halen in Harlem.
|
||||
|
||||
UP, alles is er nog behalve de voorruit. Hele boel voor 20 euro! Nogmaals: origineel groen getint!
|
||||
|
||||
Zomaar even uitnieuwsgierigheid (omdat ik wat plannetjes heb ), die achterste zijruiten, passen die ook in een Jetta 3 deurs? Ik heb namelijk geen flauw idee!
|
|
||||
|
||||
nope. die van de jetta 2 deurs hebben een heel andere hoek. zijn langer onderaan en korter bovenaan
|
||||
|
||||
Ssssssjoet! Das jammer. Bedankt Tjaap!
|
|
||||
|
||||
Achterruit, voor de geïnteresseerden, met of zonder gaatjes. Als die zonder gaten is heb ik wel interesse maar dan alleen als ik de bijrijdersdeur ruit ook over kan nemen. En dan betaal ik je zo en dan moet ik even kijken wanneer ik langs kan komen.
S.v.p. een PBtje, dan regelen we het wel. |
|
||||
|
||||
Ik roggel het wiel!
De achterruit is zonder gaatjes (dus geen GTI). Alle ruiten zijn er nog behalve de voorruit, geen probleem dus.
|
||||
|
||||
verkocht