|
||||
|
||||
speling g60 remklauwen in G60 sebring velgen
Ik heb al flink gezocht kan niemand vinden die deze onzinnige vraag al eens eerder gesteld heeft...
Wie zou er voor me kunnen op meten hoeveel speling er nog zit tussen de voorkant van de G60 remklauw en de achterkant van de Sebring velg (spakengedeelte) Of misschien is er iemand die me de ET-waarde van de Sebring velg kan vertellen... Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
ET 38 heeft een Sebring velg.
|
||||
|
||||
Kevin , Rij maar voorbij, kun je het 1,2,3 opmeten........
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Dankje erik!
@ Rene: Heb je vanavond misschien even tijd voor me? Zou super zijn!! |
|
||||
|
||||
Meet het wel bij een auto met vrij verse remblokken, dan is de speling het minste.
|
||||
|
||||
@ Jurgen: Kijk daar had ik niet aan gedacht haha, toppie!
Ben gisteren "even" bij René langsgeweest, had daarna bevroren voeten zo koud was het. maar wel ff gelachen! Bedankt! Als ik het goed gezien heb moeten de Wilwoods net in de Sebring velgen passen, dus kan ik deze komende vrijdag tijdens de minimeet ophalen van Gijs! |
|
||||
|
||||
Minimeet!
|
|
||||
|
||||
Volgens mij gaat de helft erheen om te handelen
|
||||
|
||||
Als ik toch spullen moet ophalen in oss
|
|
|||
|
|||
Ben wel benieuwd of die wilwoods passen , zou voor mij ook wel een mooie vervanging zijn dan .
Wil ook de seberings houden icm dikke remmen met de tijd. Waar kan je die wilwoods krijgen/kopen? En zijn ze nog van een standaard gelverde auto net zoals de brembo`s? |