|
||||
|
||||
Machiel
Hallo Allemaal,
Ik zal me even kort voorstellen: ik ben Machiel, 21 jaar en momenteel nog student, ( 4e jaar TMO Modemanagement in Doorn) De Auto : Sinds een maand of 4 ben ik in het bezit van een caddy 2 ( '99). deze was in een redelijk slechte staat ( roest en best wel wat deukjes). Hiervoor had ik een civic uit '92 ( laag met leuke velgjes, geen tupperware :P ) Na een tijdje schuren en uitdeuken etc. ( maatje van me heeft een eigen auto bedrijf en zijn vader heeft een autoschade / herstel bedrijf ) Daar dus de auto kunnen schuren en laten spuiten met dit als resultaat ( auto is 1,5 week geleden gespoten): ook heb ik sinds vorige week een setje velgen op de kop getikt Porsche C2 ( 4x 6j ) incl. banden en adapters. Toekomst: - Volgende maand verlagen - Velgen Polijsten of zwart laten coaten/spuiten - leuk setje winter wielen aanschaffen Komend weekend een foto opdate, met kenteken platen gemonteerd etc. Machiel. Last edited by Machiel. : 23-09-2008 at 18:50. |
|
||||
|
||||
Welkom, Plannen klinken goed! Zijn mooie wielen, Ga zo door
|
||||
|
||||
welkom, foto van de auto zelf doet het niet
|
||||
|
||||
thanks, hopelijk doet de foto van de auto het nu wel heb hem nu ergens anders geupload...
|
|
||||
|
||||
Doet et nu wel, woon je ook in/rondom doorn?
|
||||
|
||||
Ja, van zondagavond t/m vrijdag woon ik in Doorn ( en soms in het weekend ook ) jij ook dan?
|
|
||||
|
||||
Nee dat niet, maar wel in de buurt ... Elst. Miss spot ik nog wel es
|
||||
|
||||
Machiel. ouwe scooter forum relnicht !
leipe caddy heb je , en die plannen die je had zijn ook cker tof voor zon bakkie 8)
|
||||
|
||||
Welkom!
Plannen voor de caddy vallen zeker in de smaak!! Snel nieuwe picca`s posten!
|
||||
|
||||
Quote:
Marcel mede scooterforum.net relnicht Plannen zijn zeker tof Morgen gaat de caddy 11cm omlaag, heb via sjaak van sjaaksautoservice.nl een schroefset en aangepaste bladveren gekocht en dit gaat er allemaal morgen onder evenals de c2's Als alles eronder zit kom ik wel met een foto update |