|
||||
|
||||
langere stuurkogels of spoorstangen ?
hallo,
ik ben bezig met een verbreding van mijn golf 2. ik ga de draagarmen zelf maken en de aandrijfassen neem ik van een golf 3, deze zijn 3cm langer dan origineel golf 2. ik heb spoorstangen van ook een golf 3 op mijn stuurhuis deze zijn ook 3cm langer. nu zit ik te denken als ik langere stuurkogels kan vinden die op mijn spoorstangen passen, die bijvoorbeeld nog 2cm langer zijn, dan kan ik achtermijn aandrijfas bij de bak een plaat van 2cm maken, en dan maak ik ook de draagarmen gewoon 2cm langer, dan word de auto dus geen 3cm breder aan weerskanten maar 5cm. kortom mijn vraag weet iemand van een bepaald type auto stuurkogels die langer zijn dan de origineel golf 2 / 3 en die wel nog passen, of pas te maken zijn, of weet iemand spoorstangen die nog langer zijn dan golf 3, en die passen op mijn golf 2 stuurhuis. ik hoor het graag,
|
||||
|
||||
zit er geen verschil in spoorstangen van golf 3 normaal en golf 3 plus onderstel?
|
|
||||
|
||||
ik ben vanmiddag naar de sloop geweest.
alle assen hebben de zelfde lengte's alleen de assen van de gti en vr6 hebben een andere splane i.v.m een andere naaf ( 5 gaats ). ga morgen beginnen. heb nu de assen en de spoorstangen al. nu beginnen aan de draagarmen.