|
|||
|
|||
HardcoreHell
Aangenaam allemaal.
Ik ben HardcoreHell aka Jan. Ik ben 25 en woon in Someren, bij Eindhoven / Helmond / Weert. Ik heb sinds een paar maanden een Polo Classic. Gekocht voor 200,- zoals ie er nu bij staat. Ben bezig met wat veranderingen. Zo heb ik de motorkap mat zwart gespote, grill met enkele lampen erin, audio ingebouwd, 6000k bi-xenon erin.+- Nu moet het volgende nog gebeuren: Achter originele schokbrekers en GT veren (dus -25mm verlaging??), nieuwe schijven voor, imperial (gezocht), ander sportstuur, embleemloze grill (indien verkrijgbaar), heldere koplampen (indien verkrijgbaar), achterlichten rood of zwart maken. enkele foto's: Zoals ik em kocht: Nu: |
|
|||
|
|||
leuke basis!
heb je die uitlaat er zelf onderr gezet? dat is wel wat te veel hardcore. succes! |
|
|||
|
|||
Ik vind het een heel vrolijk autootje met al die verschillende kleuren
|
|
|||
|
|||
@ Jan-Jelle:
De uitlaat heb ik erbij gekregen, moest hem er alleen onder lassen. Dat is dus gebeurt en hij is lekvrij. @Marcel #2: Welke verschillende kleuren bedoel je?? Van de zomer word de hele auto mat-zwart met hoogglans zwarte velgen, dus alleen nog maar zwart |
|
||||
|
||||
Welkom hier op het forum, success ermee.
Vind alleen de uitlaat iets te........ Maar da's persoonlijk natuurlijk
|
||||
|
||||
Quote:
denk dat ie dit bedoelt leuk autootje ja,alleen die uitlaat he..............
|
|||
|
|||
als iemand een old skool uitlaat heeft.
Zoals al die duitsers onder hun oude vw hebben, graag reactie. Deze uitlaat kreeg ik er ook maar bij, en beter dan geen einddemper. Maar wil eik wel een enkele pijp van +/-70mm ofzo. |
|
||||
|
||||
ah daar is die auto dus heen, als je van die stoelen af wilt...
|
|||
|
|||
haha, die stoelen blijven nog wel ff staan
Ben aan het denken om ze te repareren of opnieuw te bekleden. Zijn het zo'n aparte stoelen dan?? |
|
||||
|
||||
Welkom
|
|
|||
|
|||
Welkom hier.
Je uitlaat zit scheef |