|
||||
|
||||
"LRR's van alles en nog wat verkoopthread"
Mensen,
Ik heb nog het één en ander in de weg liggen, wat voor een nette prijs weg mag. Originele Hella Golf IV koplampen (zonder mistlicht): (het is een set, staat maar 1 op de foto ) Prijs: € 50,- voor beide - - - - - - - - - Originele knipperlichten + dummies voor een Golf III (1 dummie heeft een heel klein barstje, maar is niet lek). Prijs: € 15,- voor beide - - - - - - - - - Setje oranje zijknipperlichten voor Golf III (het is het rechthoekige model) Prijs: € 5,- voor beide - - - - - - - - - Set originele achterlichten voor Golf III (Bovenste lamp had een scheurtje, maar is gelijmt) Prijs: € 20,- voor beide - - - - - - - - - Stuur voor Golf II Prijs: € 5,- - - - - - - - - - 3 Deksels voor 16" Hartge Motorsport velgen (made by Ronal) met bij behorende info: Prijs: € 10,- voor alledrie - - - - - - - - - Golf MK III onderspoiler 2-delig. (wat lichte krassen aan de onderzijde, maar verder in goeie staat) Prijs: € 10,- compleet - - - - - - - - - Enkel lamps Golf II grille (met 7 ribben) Prijs: € 5,- - - - - - - - - - Lichtschakelaar (met dimmer) en mistachterlichtschakelaar Prijs: € 5,- per stuk - - - - - - - - - 4 Seat Ibiza wieldoppen voor 13" velgen (deksels zijn netjes) Prijs: € 15,- / set - - - - - - - - - Ik heb tevens nog 4 ATS Cup look a like velgen liggen 7Jx15 (denk dat het Gotti's zijn). Velgen zitten compleet in grijze primer en zien er verder heel behoorlijk uit. Heb momenteel even geen foto Ideaal voor wintervelgen of polijstprojectje Prijs: € 50,- / set LET OP: Alles prijzen zijn vraagprijzen en is derhalve te bespreken !!!! Kleine delen kunnen verstuurd worden, grille en stuur en velgen voor afhalers aub. Alles ligt in Stadskanaal (Gr). Groeten, LRR Ps: Heb nog wel wat dingen liggen, maar die moet ik nog even uitzoeken.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik kan je het onderdeelnummer wel even doorgeven, Christiaan.
|
||||
|
||||
Up
|
||||
|
||||
Uppie !!!!!
|
||||
|
||||
@ Fred: Die ats loekers...Kun je daar een fotootje van knippen en even mailen (of MSN...)
|
||||
|
||||
Quote:
Ja regel mij ook even een foto :O |
|
||||
|
||||
Fred, wieltjes moet ik even vanaf zien...Sorry!
|
||||
|
||||
Quote:
Ok, geen probleem !!!!