|
||||
|
||||
Mijn nieuwe ride mk2 16v
kon het niet laten
heb weer een golf 2 gekocht. een 16v bouwjaar 90 orginele hollander moet er nog een hoop aan veranderen zoals: alarm normale ruitenwisser (dubbel) normale spiegels electrisch gti gril hoogte verstelbare koplampen halfzwarte achterlichten andere velgen andere uitlaat zit nu een supersprint onder met soundpipe elec recaro erin elec ramen met orgineel consol digifiz wolfsburgplaatjes antidiefstal plaatjes sichlachroom ramen ***EDIT*** genoeg gezeverd tijd voor de pica,s dus als je iets zoekt of in de aanbieding hebt hoor ik het wel gr menne
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" Last edited by Marcski : 15-11-2007 at 13:02. |
|
||||
|
||||
nice ride maar spiegels eraf orgineele erop
greeetz golf3freak |
|
||||
|
||||
Mooie Golf, kan iets heel leuks worden.
|
|
||||
|
||||
Leuk kleurtje joh
|
||||
|
||||
Mooi auto
Ik heb die kleur altijd mooi gevonden Wel de M3 spiegels eraf meppen
|
||||
|
||||
Dat wil ik er ook in gaan zetten: Normale spiegels elektrisch
Ik heb nog niet de moeite genomen om het na te zoeken. Maar is hiervoor een losse kabelboom beschikbaar of word zit dit geïntegreerd in de standaard verlichtingskabelboom? Weet jij dat? Lijkt me een mooie basis zo. Dat GTI 16V logo in de gril heb je geluk mee! Ik ben alleen niet echt kapot van die wielen, maar kan niet echt zeggen dat deze auto verpest is! Veel plezier ermee! |
|
||||
|
||||
Echt een fantastische kleur . En zo te zien staat ie er behoorlijk netjes voor. Andere velgen en normale spiegels zouden de wagen al een heel ander uiterlijk geven . Veel plezier ermee in ieder geval
|
||||
|
||||
bedankt voor jullie leuke reacties
spiegels gaan er als eerste af zijn ook al verkocht. orginele electrische liggen al klaar moeten aleen in kleur gespoten worden kleur is een beetje bruin grijs je ziet hem niet veel is geen gewone smoke volgens mij
|
||||
|
||||
Ik geloof dat de kleur LA1Z (sahara) is.......
was alleen in '90 verkrijgbaar...of het moet LA7V (polar silber zijn)....... Of ik heb het helemaal verkeerd en moet mijn smoel houwe.....
|
||||
|
||||
@ mk2 stoo de kleur is LP7Z
heb het opgezocht is een orginele kleur. @rubenD de kabel van de spiegels is los verkrijgbaar. en de wielen gaan er ook onder uit ,komen 17" onder moet nog kijken wat. niemand die oz velgen wil met haast nieuwe banden.
|
||||
|
||||
Quote:
die komt helemaal niet voor in mijn kleuren bijbel, WTF???? Aaaargh, meltdown Jouw kleur is dan nog zeldzaamer(?) als de mijne......weet je zeker dat je de goeie hebt, moet op een witte sticker staan ergens in je kofferbak.......
Last edited by mk2 stoo : 13-11-2007 at 00:38. |
|
||||
|
||||
Redbull, bedankt. Maar dat wist ik al
Ik heb perongeluk de verkeerde zin uit je verlanglijstje gekopieerd Ik heb trouwens wel een elektrische spiegels kabelboom te koop. Ik heb namelijk een gecombineerde gekocht waar mijn elektrische ramen ook bij in zitten. Dus mocht je nog een boompje nodig zijn. PB maar! Ik wilde het stukje over de hoogteverstelling van de lampen kopieren :S Die wil ik namelijk ook inbouwen. Nu heb ik alleen de schakelaar en verder nog niks. Het gaat hier om een 16V van 87 met een oud type zekeringkast. Zitten de stekkers in de lichtboom of is het net als de mistlampen een appart boompje? Enig idee? |
|
||||
|
||||
daar heb ik hem van links onder in de kofferbak.
is echt een aparte kleur lijkt wel een bruine gloed die er in zit. bij deze een link http://www.corradoscene-ost.de/tomy/
|
||||
|
||||
rubenD kun je misschien je prijs en een foto sturen van die draadboomvan de spiegels heb wel interesse
stekkers van hoogte verstelbaren lampen zit in de draadboom geintegreerd ga ook de draadboom oversteken. heb als het goed is nog een draadboom liggen van een 16v moet ik ff kijken of er de draden in zitten van de hoogte verstelbare lampen ik hou je op de hoogte
|
||||
|
||||
up voor de spullen
|
|||
|
|||
Hey Menne,
mooie 16v wordt zeker nog wel wat,hoeveel heb je er nou niet voor de deur staan? Is die g60 trouwens al de deur uit? mgv ROberto |
|
||||
|
||||
@ RedBull, Ik wil er best foto's van maken maar echt veel zal er niet te zien zijn. Ik heb net even mijn foto's doorgekeken maar kon helaas niks vinden. Kennelijk heb ik toendertijd alleen foto's genomen van de spiegels.
Het gaat in ieder geval om een originele kabelboom waar ook een draad in zit die aangesloten kan worden op de achterruit verwarming. Zodat het goed functioneren van de verwarming in de spiegels ook gewoon mogelijk is. De kabelboom zit net als alle andere originele VW kabelbomen in zo'n zwarte huls. Hij zit nog in de auto, maar als jij hem wilt overnemen zal ik die als eerste uit gaan bouwen voordat ik wat anders aan mijn auto ga doen. Last edited by RubenD : 15-11-2007 at 12:48. |
|
||||
|
||||
Mooie 2 heb je
Kleurtje is ook super...
|
||||
|
||||
ik heb je handel weggehaald, als je spul wil verkopen maak je maar een goede advertentie aan met prijzen erbij
|