|
||||
|
||||
Johan1982mk1
Hallo, ik ben hier nieuw!
Ik heet johan, en woon in friesland. Ben in het bezit van een golf 2 Edition Blue, en sinds 1week en inari zilveren golf1-4deurs 1.5aut. Ik ken al wel enkelen hier op het forum.. zal de komende dagen/weken ff uitzoeken hoe ik foto's enz kan posten groeten, johan |
|
||||
|
||||
heyhey,,,
Welkom!! tevens als je fotos wilt uploaden kun je op verschillende manieren ik doe het altijd via www.foto-uploaden.nl en dan de img link knippen en plakken! en klaar! |
|
|||
|
|||
Hee johan.
Welkom hier. Uit surhuisterveen nog steeds? |
|
||||
|
||||
Welkom hier!
|
|
||||
|
||||
welkom hierzo
|
||||
|
||||
@ Domi: Ik woon in drachten al weer een paar jaar.. alles ok? en met de twins ook?
|
|
||||
|
||||
Bedankt GBGolf2, ff een foto geprobeerd:
http://foto-uploaden.nl/zie/8o5rayv |
|
||||
|
||||
Welkom naamgenoot,
Zal je hier vast wel spotten in Drachten. De golf 2 komt me wel bekend voor. Ben benieuw naar foto's van de golf 1. |
|
||||
|
||||
Quote:
Golfje staat nog in de garage, heb m net. Probeer deze week ff een paar foto's te posten Leuke auto, net 100.000km van 2e eigenaar zit alleen wat spuitwerk aan de voorkant.. En de golf2 staat al bijna 2jr still... |
|
||||
|
||||
Quote:
hmm.. mijn golf 1 staat nu ongeveer al 1,5 jaar stil. |
|
||||
|
||||
Quote:
Je kent me wel van de MAC in dr88, was ik altijd met paul.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja zoiets had ik ondertussen door ja |
|
|||
|
|||
Quote:
Acj ja is ook zo, Ja met de twins gaat het goed. Met jouw twins ook |
|
||||
|
||||
Welkom hier, en een heeeel nette Golf!
|
||||
|
||||
Golf1 aut. 1.5jb
Hier nog ff een paar foto's van de golf hoe hij er nu bij staat..
Alleen maar ff snel gewassen, en klein beetje na gelopen hier en daar.. Plannen zijn dit weekend de voorschermen demonteren.. en hier en daar de poetsmachine ff overhalen.. Voorschermen zijn rot, omdat de binnenschermen eruit zijn gehaald Ja.. dat snap je niet.. was t mooiste dat de schermpjes konden blijven zitten maar zijn echt slecht dus vervangen en laten spuiten.. Daarna technisch nalopen, (5jr stilgestaan) Last edited by Johan1982MK1 : 23-12-2013 at 21:33. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jep, groeien als kool.. zijn 6 maand alweer nu.. Dan heb je eindelijk weer es tijd om te hobby-en.. |
|
||||
|
||||
Golf2 Edition Blue
Ik heb ook nog een paar foto's van mn blue..
Die dan ook direct maar ff posten... Kan mooi ff nog onder dit "stel je voor topic" Zijn niet de mooiste foto's.. komen ongetwijfeld een andere keer.. En de Passat.. voor dagelijks gebruik, en wat zijn die dingen sterk zeg heheh.. Gister nog ff nieuwe accu gemonteerd, oude accu was een BANNER (origineel VW) heeft bijna 10jaar dienst gedaan... ja, zelfs een accu van een passat houdt een keer opp.. Last edited by Johan1982MK1 : 09-03-2010 at 22:12. |
|
||||
|
||||
Welkom! En gave auto's. !
|
|
||||
|
||||
Welkom hier een mooie Edition
|
|||
|
|||
Hangt er nou al een VR6 in je edition?? Daar had je het toen over.
Je editoin heeft tijden in de stalling bij mijn MK1 Pirelli gestaan. |