|
||||
|
||||
De laatste fotos van der wolfsburger
Vandag mijn 16v Wolfsburg Edition verkocht, ik ga 'm missen
Die is naar belgie gegaan, de jongen zegt dat ie waarschijnlijk een R32 motor erin gaat bouwen Hij stuurt me wel de fotos dus ik hou jullie op de hoogte...... Hier de laatste fotos, gemaakt vanmorgen.......
|
|||
|
|||
Jammer, mooie wolfsburg.
Wat komt er voor in de plaats ?
|
|||
|
|||
waaromm !!!!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dank u, dank u Daar ben ik nog niet over uit......iig deze weekend kijken naar een type1 rollend karosserie, heb nog een 16v blok liggen En de Audi Coupe winterhok heb ik al, die wil ik ook opknappen Verders ik heb al een tijde een rallye gewild, maar dat komt in de nieuwe jaar pas..... Quote:
Het was ook een moeilijk beslissing en ik had het bijna niet gedaan, ik wou bijna de advertentie verwijderen maar ik kreeg een bericht van de jongen dat ie hem heel graag wou hebben dus ik dacht oke, laat gaan........ Ik moest ruimte maken voor nieuwe projecten en de wolfsburger was de auto die eruit moest.......
|
|||
|
|||
okeey, maar toch zonde :P
|