|
|||
|
|||
Nog een bekende !
http://www.speurders.nl/autos/volks...tle_descr=jetta
Daar gaat hij weer ! Staat nu ook te koop op vwforum, prijs 1900 euro . Heeft nu 185.000 km. gelopen, is de laatste tijd veel mee achteruit gereden dus want 1.5 jaar geleden zat ie nog boven de 2 ton... |
|
||||
|
||||
154.000 zelfs
|
||||
|
||||
ik blijf het wel zonde vinden van dit ding hoor.. hoeveel geld daar nu wel niet bij moet om hem weer top te krijgen....
|
||||
|
||||
Ik Quote , "een nomo sport stuur "......."carbone spoiler"........"stefans velgen "......."lederen bekleding stoel van golf 4 cabrio".....
Deze meneer moet ook even z'n spellingscontrole aanzetten, en maar één stoel Maar wel vreemd dat de stand in z'n achteruit gaat ....... Blijft op zich best nog wel een leuke auto ,alleen jammer van de wel erg veel eigenaren zolangzamerhand
|
||||
|
||||
denk dat Stefan z'n velgen wel terug wil...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Stand klopt niet ivm andere teller, maar volgens de verkoper is de echte stand nu 185dkm... Tel daar nog maar minstens 70.000 bij.
Zit wel veel op en aan, en eerlijk is eerlijk het ding liep heel goed maar echt mooi is hij niet hoor. Is bij mij toen voor behoorlijk minder weggegaan ! |
|
|||
|
|||
hij zal de km stand wel verkeerd hebben gelezen..... als ik zijn taalgebruik zie...... ik niet spreken nl....
|
|
||||
|
||||
wat voor motor ligt er eigenlijk in die Jetta, nog gewoon een 1600 of iets anders?
hij heeft bij de advertentie staan dat it vermogen 95 is, of moet dat ook gewoon 51kw wezen Groeten |
|
||||
|
||||
Sja, beetje jammer, ooit was dit best een leuke auto. Ach ja...
|
|
|||
|
|||
leuke jetta .
|
|||
|
|||
Jurgen : Bijna 3 ton dus .
PHP Code:
Ik heb hem toen ook gekocht met " ongeveer 2 ton " maar toen ik (toen de auto al lang en breed weg was) thuis het boekje nog eens tegenkwam (was in de auto niet echt een plekje voor) en wat ging rekenen kwam ik er ook pas achter dat het "iets" meer was ... Maar ondanks die kilometers de auto reed en schakelde perfect ! |