|
|||
|
|||
Meer info over deze Polo Classic
In de titel staat al wat de bedoeling is.
Ik ben dus op zoek naar informatie over onderstaande Polo. persoonlijk de mooiste Sedan die ik al ben tegen gekomen... Alles is welkom: - meer foto's - gegevens van de eigenaar - website - ... Wie kan mij helpen?? De polo Last edited by Fritzz : 11-12-2007 at 10:35. Reason: info |
|
||||
|
||||
goede wielen!
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 11:52. |
|
|||
|
|||
echt een hele dikke polo !!
gr. Martijn
|
|||
|
|||
Nee, ik vermoed een duitser of zo.
Foto is getrokken tijdens de Wörthersee-tour. Dus het kan ook een zwitser of een oostenrijker zijn. Ik zoek mij dus een breuk |
|
||||
|
||||
Wat wil je weten over de auto?
|
||||
|
||||
Volgens mij is het gewoon een verlaagde polo CL met een wicked setje wielen eronder...
Jens |
|
|||
|
|||
Quote:
Zo veel mogelijk... - welk setje wielen is dit? Centra? Intra? Geen idee - Welke verlaging steekt eronder - Welk blok ligt erin, aangezien ie aan de buitenkant peikfijn is, zal het onder die motorkap ook wel de moeite zijn... - Dat interieur is volgens mij ook niet echt orgineel, bruin heeft volgens mij nooit bestaan in een witte Polo. - Beetje meer foto's Het lijkt me gewoon een vet ding. Lijkt op het eerste zicht nie veel aan gedaan maar... Dat zeggen ze ook wel eens van mijn pug tot ik mijn lijstje opsom Maw, het hoeft niet altijd groots te zijn om er goed uit te zien, waarvan deze polo toch wel een voorbeeld is. Less is more |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe zie je dat 't een CL is dan? Aan het chroom in de bumpers? D'r is in iedergeval tijd in gaan zitten, of 't is gewoon echte een 'auwe'. 'vroege' motorkap, korte achterbumper (met chromepees), zonder spatbordverbreding.. verder is er weinig aan te zien. Achja: dat de achterbank waarschijnlijk overnieuw bekleed is,. de achteruitkijkspiegel is vervangen voor een ('engels') afdekkapje, en ehmz, dat ie goed laag ligt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
In de beginjaren zijn er wel Polo's/Derby's met bruin interieur geleverd: |
|
|||
|
|||
ja dat klopt, maar nooit in een witte bij mijn weten.
Deze interieur zijn wel heel dun gezaaid, maar des te mooier |