|
|||
|
|||
Geen kip leest dat sponsor topic, dus ik plaats het ff hier:
Hi All,
Ik heb 2 dingen: 1) Verzoek tot aanmaak van 'poetsen en wassen' groep, zie: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=37485 2) Nu verkrijgbaar: Meguiar's G220 Poetsmachine, top ding! Zie: Meguiar's G220 Poetsmachine Als dat groepje is aangemaakt kan ik ook beter mijn berichten kwijt en gerichter mensen helpen. Ciao, Tim |
|
||||
|
||||
oow gewelding spul meguiar's heb zelf NXT Tech Wax en om de auto te wassen verkopen jullie dat ook
|
|
|||
|
|||
Quote:
Yep, we verkopen alles van de Meguiar's lijn en alles is op voorraad: Kijk maar: http://www.carclean.nl/merken/Meguiars.aspx Groeten, Tim |
|
||||
|
||||
Kijk dat is geweldig bestelde het eerst via sgk maar daar is de levetijd zo lang.
PS mijn auto die heeft wat vaale plekken in de rode lak hij is tornadorod maar krijg het er niet uit heeft meqiuars er niet wat voor Last edited by golf3freak : 17-12-2007 at 16:42. |
|
||||
|
||||
Quote:
Doe je dat soort dingen toch in je eigen subforum? Lijkt mij een beter plan... Dit forum heeft al zoveel subfora's, ik zie soms door de bomen het bos niet meer! |
|
|||
|
|||
Quote:
Bij ons is het voor 16.00 (soms 16.30) besteld, de volgende dag in huis. Plus, we hebben ook ander (goede) merken, zoals Mothers Wax. Ik raad het volgende voor je aan: Step 1 Deep Crystal Paint Cleaner Step 2 Deep Crystal Polish En dan een wax naar keuze (NXT bijvoorbeeld). Hierna is hij zeker weten weer helemaal glanzend en diep rood! Groeten, Tim |
|
||||
|
||||
Geweldig gaan we dat ff bestellen
|
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je al een kleisetje? Die heb je zeker nodig om de vervuiling op je lak weg te halen. Groeten, Tim |
|
|||
|
|||
Quote:
Mijn keuze is het niet om voor elk VW model een groep te maken |
|
||||
|
||||
kleisetje???? nee
|
|
|||
|
|||
Quote:
Klei is de onmisbare stap voordat je met de cleaner gaat werken. Klei haalt de vervuiling op je lak weg. Denk aan teer, boomhars, insecten, industriele neerslag, vastzittende straatvervuiling etc. Dus alles wat na het wassen blijft zitten haal je hiermee weg. Je krijgt daarna een spiegelgladde lak ervoor terug en alle vervuiling is weg. Je zal verbaasd staan, het werkt echt super! Groeten, Tim |
|
|||
|
|||
Quote:
en dan pleur je het hier neer ..... |
|
||||
|
||||
Oke bestelle we dat ook ff toppie dit man geweldig
|
|
|||
|
|||
Quote:
Kan ik meteen ff met iedereen kletsen en dan weet ik ook wie verdraagzaam is en wie sjacherijnig |
|
||||
|
||||
Gezelig toch even bij kletsen over autopoets erg handig hoor volkswien neem jij thee mee dan, wel zo lekker bij het kletse
|
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Bier ook goed hahaahha maar wel na 4 uur dan
|
|
||||
|
||||
Carclean... gaat helemaal goed komen dat forum.
gr. het team..
|
|||
|
|||
Quote:
Kijk, Toppie |
|
||||
|
||||
zo zien we het graag mensen vraag ma raak carclean heeft super advies nog bedankt voor de tip ga het morgen even bestellen
|