|
|||
|
|||
diversen mk3/cabrio
Ik zoek voor mijn mk3 golf ( cabrio) diversen klein spul eigenlijk.
- mistlampen voorzijde - eventueel knap compo setje voor in de deuren ( dacht dat het standaard 16cm was) - Koplamp rechts gti model( die van mij heeft een pitje erin) - setje rood/witte achterlichten - sportdemper ( ovaal model) Onder het motto: Nee heb je , JA kan je krijgen... Last edited by Ron mk1 : 03-01-2008 at 22:48. |
|
|||
|
|||
dus je hebt hem gekocht ron de cabrio. ben zondag benieuwd hoe die er uitziet.
|
|||
|
|||
niet veel bijzonders hoor, standaard bonjovi uitvoering met klein beetje werk.
Maar dat komt goed ruurd. Zie je zondag. Ps. inruil van bovenstaande delen mogelijk natuurlijk ( om het weer ontopic te maken). |
|
|||
|
|||
Niemand nog wat leuk spul liggen?
|
|
|||
|
|||
De volhouder wint zeggen ze....
|
|
|||
|
|||
Leuk bakkie ja die cabrio
|
|
|||
|
|||
meld je effe aan op het golfcabrio forum daar kunnen ze je vast verder helpen
maar ik denk dat wat jij zoekt beter nieuw kan kopen gr mike |
|
|||
|
|||
Ik heb me al aangemeld classicline, om eerlijk te zijn ben ik al 2 jaar aangemeld daar.
Heb het daar ook staan. Evengoed bedankt voor de tip... |
|
|||
|
|||
Lijstje even ingekort, heb verlagingset, vr6 onderlip al gevonden .
|
|
|||
|
|||
up
|
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij is het de aanhouder wint Je kunt ook eens contact opnemen met www.stevenscholten.nl Misschien heeft steven wel een koplamp en mistlamp liggen. Succes ermee |
|
|||
|
|||
Thanks marco, maar mistlamp ga ik maandag nieuw bestellen.
Voor die 35 ex ga ik eigenlijk niet klooien. Wist niet dat ze zo goedkoop waren. En je hebt idd gelijk, excuses voor mijn ABN. |
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien is het een idee om heel de voorkant te vernieuwen met aftermarket spul.Ik bedoel mistlampen,knipperlichten, golf 4 look koplampen. Misschien een tip om eerst na te denken of je hem origineel wil houden of niet. Ik heb nl bij streetperformance(sponcor op t forum hier ) voor €89,95 een komplete set heldere mistlampen en knipperlichten gekocht. Misschien ook nog een optie. En dat van dat abn was maar een geintje hoor vandaar de en de Ik ben er zelf ook niet zo goed in. Succes ermee |