#1
|
||||
|
||||
stuurbekrachtiging
Hallo iedereen ik ben nieuw hier had eerst een Golf II maar die is helaas gestolen
Ik heb een aantal vragen over de stuurbekrachtiging. Ik heb een Golf III uit 1992 1.8 AAM motorcode ik heb nog niet gekeken of ik een ZF of TRW stuurhuis heb, kort nadat de snaren en waterpomp vervangen zijn ging de stuurbekrachtigings pomp rare geluiden maken ik weet niet of het daar door kwam, de auto heeft geen of slecht onderhoud gehad ik heb de auto niet zolang, in een bocht ging het mis en ik hoorde een hoop schrapende geluiden en de vloeistof lag op straat ik heb misschien 20 meter gereden, toen heb ik de snaar er afgehaald en zonder stuurbekrachtiging door gereden (ongeveer 80 km.) De vraag is kan het stuurhuis hierdoor schade hebben opgelopen? hij stuurde wel normaal maar zwaar nadat ik de snaar er af gehaald heb dat is logisch. Ik heb inmiddels een pomp en koelpijp en heb nog een retourslang en rekslang nodig vooral de laatste is erg duur (180 euro) kan ik deze na laten maken? en waar moet ik letten als alles ga vervangen. Met vriendelijk groet tino Last edited by Tino : 03-11-2007 at 12:29. |