|
|||
|
|||
iemand adressen voor drukgroep en koppaking voor een g40?
hoi
ik wilde graag weten of er mensen op dit forum zijn die goeie adressen hebben van bedrijven waar ik onderdelen kan halen voor een g40 o.a. koppakingset compleet ,drukgroep, koppellingsplaten (race) en druklager. hoop dat iemand mij hiermee kan helpen groeten Arjan |
|
||||
|
||||
Niet gewoon bij VW? Of moet je iets apparts hebben?
Ik haal dat soort dingen gewoon altijd bij VW of een Brezan ofzo iets. Maarja ik heb ook geen G40. Succes!
|
|||
|
|||
ja kan wel bij de vw dealer halen
maar alleen origineel voor een belachelijk hoge prijs zoek voor de koppeling een race setje en de koppakingset mag best origineel zijn zoek ook nog mensen die aan koprevisie en afdraaien van vliegwielen doen of adressen weten woon zelf omgeving arnhem dus liefst beetje in de buurt groeten |
|
|||
|
|||
Koppakking bij de dealer halen, en over het koppelingssetje had je al wat antwoorden gekregen in een eerder topic.