|
|||
|
|||
71er spaarkeef
goede dag
ik vond om naar een jaar keef te rijden , het wel eens tijd werd om hem hier neer te zetten het gaat om een 71 er spaarkever mijn plannen zijn om hem om te bouwen naar oude type toen ik hem kocht was hij vrij standaard alleen verlaagd met een 2" versmalde as en dan natuurlijk de volgende dag meteen naar een meeting (mid winter meet 09) nu heb ik er zelf americanse bumpers er op gezet en ook de bijpassende achterlichten en een hot rod spiegel waar een dagje budel wel niet goed voor is buiten de prachtige oprijplaten dan toen was hij gelukkig nog hoog daarna even de keef naar jens gereden en mijn as laten versmallen hij heeft er 13 cm tussen uit gehaald alleen het zonder schokdempers rijden was geen succes met de boeren wegen hier dus maar een setje koni's van een clio er onder gemaakt en toen ging het perfect en toe was het tijd voor een shoot maar naar een tijdje vond ik hem te hoog en in een gekke bui hem wat lager gezet hij ligt nu zoon 2 to 3 cm van de grond en vond het wel een eng geluid om met je as op de straat te klappen maar daar ben ik al aan gewend en wil hem nog lager gaan leggen maar kan niet lager vanwegen de schokdempers heb in de afgelopen winter wat spullen er bij gekocht maar die moeten er nog op zoals smalle knipperlichten,red line ringen en vorige week een semi w klep die zit er nu net op alleen nog afstellen en rollen en moet nu nog een kenteken verlichting maar dat zal niet lang meer duren en een slotje hier vast een voorproefje moet nu nog voor andere schermen hebben zodat ik mijn ami koplampen er in kan zetten en dan kan ik weer iets nieuws verzinnen wat ik er mee wil waarschijnlijk een ami antenne er op en mischien nog een keer een ragtop er in maar hou jullie op de hoogte |
|
||||
|
||||
Leuke keef, en er lekker mee bezig! Ziet er goed uit!
|
|
|||
|
|||
leuke kever waar heb je die gekocht lijk wel op een airmannschaft kever
|
|||
|
|||
Dikke auto man!!! tonnetje maar vullen met bier voor de zomer!
|
|
|||
|
|||
ziet goed uit succes met de ombouw
|
|||
|
|||
ja dat klopt ik heb de kever van arno gekocht van airmannschaft (stikker zit nog op de raam )
ik denk dat ik beter geen bier in het vat kan doen want is nog niet helemaal leeg zit nog een beetje olie in maar ik zal kijken wat ik voor je kan doen |
|
||||
|
||||
Ik vind dat het wel weer eens tijd word voor een paar updates, er is toch al het een en ander veranderd aan die kever of nie
|
|
|||
|
|||
komen er aan even foto's maken
|
|
|||
|
|||
Hey daan.. Dikke keev man..
We wachten op de fotos.. grtz Thomas
|
||||
|
||||
Mooi app man......
|
|||
|
|||
bij deze de update
naar 1 jaar zoeken eindelijk schermen kunnen vinden voor liggende koplampen want ze zijn niet zo makkelijk te vinden 2de hands naar ze 5 keer te hebben geverfd eindelijk gelukt want hij pakte niet goed op de schermen maar toch gelukt en natuurlijk ok meteen de klep mee gerold een klein beetje kleur verschil maar ja ik vind het erger dat het te erg glimt dus moet nog even schuren zodat het mat word meteen ook even de red line ringen er op gezet moest de stoeprand beschermer er wel eerst af gesneden worden ook nieuwe stikkers er op geplakt en toen de schermen er op mooi met ami koplampen en kleine knipperlichten zo stond hij er bij op dub05 in well en mijn nieuwste aanwinst een zonnekap |
|
||||
|
||||
nu nog een langere voorklep
|
|||
|
|||
SUPERRR
|
||||
|
||||
Quote:
bumpers eraf,T-bars erop wel en gaaf ding!
|
||||
|
||||
Quote:
Smaken verschillen natuurlijk, maar achteraf wel een goed idee. Daan bumpers eraf en mij even bellen neem dat oud ijzer wel van je over, krijg je de T-bars van mij |
|
|||
|
|||
dat dacht jij de bumpers blijven er lekker bij mij op zitten
ik ben nog aan het kijken voor een lange kofferklep maar dat komt wel een keer want wat nu eerst in de planning staat is een grote beurt en verstelbare veer platen , voor hem achter mooi laag te kunnen zetten en niet elke keer alles los te moeten halen ik wil er ook nog een keer een ander kleurtje op maar weet nog niet wat . dan wil ik ook meteen dan de oortjes dicht lassen en de benzine klep. ik zit ook nog te dubben over een ami antenne omdat de bumpers en lampen ook ami's zijn en voor de velgen verbreed staal achter of turtlebacks er onder. en natuurlijk een ragtop dan zal hij wel klaar zijn in zover dat gaat natuurlijk want er is altijd wel wat nieuws |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
thanks mike voor het posten van de pic,s
zo als jullie zien heb ik verbreden velgen kunnen vinden ze zijnvnu 7,5 j breed met 175-50-15 er op maar heb nog 1cm ruimte over dus toekomstplannen zijn om ze nog breder te laten maken (maar eerst ruimte opvangen met spacers) ze staan nu meteen een stuk schever maar mag nog iets meer (dus word nog verder verlagen) maar dit was het weer voor vandaag tot de volgende aflevering van daan,s spaarkever |
|
|||
|
|||
nog wat update,s wat ik de vorige keer vergeten was
ik heb mijn koplamp met gele folie overtrokken en een gele mistlamp gemonteerd en ik heb een orginele hoedeplank gevonden heb alleen de boxen er af gehaald want deze vond ik er niet mooi bij staan en heb ook een oud radiotje op de kop weten te tikken past helaas niet goed in de opening omdat de vorige eigenaar het gat groter heeft gemaakt zodat er een nieuwe radio in past nu nog een dashboardkastje van paruzzi bestellen voor de andere radio in te bouwen en dat was het weer voor deze keer mzzls |
|
||||
|
||||
Heel netjes kerel word nog wat
|