|
||||
|
||||
Samen Sleutelen
Hey mede vw gekken,
ik rijd dagelijks in een T2a single cab waar ik nog veel plannen mee heb, en ik heb een kever chassis van '67 en carroserie van '66 (met onderdelen die dit geheel voor 99% compleet kunnen maken) . het probleem is dat ik heel graag met mijn kever project wil starten maar dat mijn garage hier toch eigenlijk te klein voor is . ik zoek dus (in de omgeving van Goirle/Tilburg) mensen die een soortgelijke afwijking hebben en die nog ruimte voor een project over hebben. ik ben zelf monteur geweest en ik heb ook het nodige gereedschap aan mijn eigen, Het lijkt me leuk om samen met anderen te sleutelen en elkaar daarbij te helpen. stuur me maar een pm. Groeten Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 16-02-2006 at 16:33. |
|
||||
|
||||
klein schupje
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
volgens mij gefixt
michael
|
||||
|
||||
Quote:
Het lijkt nu echt te gaan gebeuren, kan niet wachten om te beginnen. eens kijken of we tilburg (beetje rijen) op de drag race kaart kunnen zetten. Tot dinsdag.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 29-10-2007 at 16:52. |