![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik ben dus opzoek naar een spruitstuk voor mijn golf1. omdat er een 16v blok in komt heb ik dus ook ene ander spruitstuk nodig..
nu kwam ik deze 2 tegen.. heeft iemand ervaring. of tips met deze spruitstukken... qua prijs zijn ze namelijk gelijk. http://auto-diversen.marktplaats.nl...xk%3D&fta_ind=1 http://auto-diversen.marktplaats.nl...xk%3D&fta_ind=4 |
|
||||
|
||||
![]() qua prijs zijn ze gelijk omdat ze van dezelfde aanbieder komen
![]() ik heb zelf altijd met supersport spaghetti's gereden en dat is altijd goed bevallen |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat je Supersprint bedoelt ipv Supersport
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die van de 1800 8v zijn wel aardig aan de prijs zeg.
Nieuw RVS Spaghetti spruitstuk VW Golf 1 1500/1600/1800/GTI/CABRIO/16V Kwalitatief hoogwaardig Raceland RVS spruitstuk Geschikt voor 1500 8v-motoren tot 07/1982 €189,00 Geschikt voor 1600 8v-motoren €189,00 Geschikt voor 1600 GTI 8v-motoren tot 07/1982 €189,00 Geschikt 1800 GTI 8v-motoren van 08/1982-11/1983 €189,00 Geschikt 1800 GTI 8v-motoren vanaf 1984- €1989,00 Ook versie leverbaar voor 1.8/2.0 16v motoren €299,00 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Powersprint levert ze ook voor golf 1 met 16v ombouw, 60 mm aansluitingen en goede pasvorm, ivt deze goedkope raceland spruitstukken die slecht passen.
|
||||
|
||||
![]() Prijs is iig niet hoog...'vroeger' moest je minimaal 750 gulden betalen voor een goed spruitstuk(lees Supersprint)..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en waar kun je dat merk halen? en zijn deze veel duurder als een raceland? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik kan het leveren, kijk maar eens op www.powersprint.info en mail bij interesse. Heb al meerdere malen deze sets gemonteerd.
|
|||
|
|||
![]() als ik het goed zie zijn ze 489?? scheelt wel..
|
|
||||
|
||||
![]() De spruitstukken welke wij leveren zijn van Raceland en tot op heden heb ik nog geen negatieve ervaringen met de pasvorm. Het komt wel eens voor dat ze iets of wat met spanning over de kopbouten moeten worden geschoven maar dat is verder geen enkel probleem. Op de spruitstukken zit 10 jaar fabrieksgarantie op scheuren e.d.
Ik denk dat wij jaarlijks toch minimaal zo'n 300-400 spruitstukken van Raceland leveren dus ik kan zeggen dat ik uit ervaring spreek! De spruitstukken van de Golf 1 16v zijn speciaal voor een duitse Tuner gemaakt en wij hebben hier alleenrecht voor op de NL markt. De spruitstukken hebben een flens voor kat-aansluiting (dit is in Duitsland wel zo makkelijk met alle regels) en hierop kan in principe iedere flens/katvervanger van VW. Wij kunnen ook losse flenzen leveren. De reden dat de 16v variant een stuk duurder is komt door de kleinere aantallen waarin ze gemaakt worden. Al met al een erg leuk spruitstuk voor relatief weinig geld. Hoogglans gepolijst en netter gelast dan de Supersprint variant. Verder eigenlijk een identiek spruitstuk. De 8v versie is leverbaar voor bijna alle modellen Golf 1 en aanzienlijk goedkoper. Net als met onze schroefsets zegt de prijs niets over de kwaliteit! Tuning moet leuk blijven en niet alleen weggelegd zijn voor de welgestelden! |
|
|||
|
|||
![]() ok zegt genoeg
![]() maar ik kwam deze ook nog tegen.. http://www.marktplaats.nl/index.php...-40279-15698-12 welke zouden jullie doen?? (eind van de week moet ik beslissen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kep laatst een nog een Spagetti van raceland gemonteerd op een Golf 3 16V, het is uiteindelijk wel gelukt maar een preciese passing is het niet. Het is een 3 delige en de aausluiting van de 2 stukken aan het gedeelte met de kat is niet mooi recht.
En met spanning op de kop monteren is niet goed, het is RVS en kan gaan scheuren, vooral als de boel warm word, dat zet het nog flink uit ook. Ik vind persoonlijk wel dat je het in verhouding met de prijs moet zien, dan zijn de raceland spruitstukken wel aardig. Ze worden trouwens ook onder een andere naam verkocht, is alleen een verschil in het plaatje/merk wat op het spruitstuk is gelast.
|
||||
|
||||
![]() Wat je zegt klopt inderdaad bij een aantal 16v golf 3 spruitstukken. Deze zijn waarschijnlijk na het lassen te vroeg uit de mal gehaald en daardoor wat gaan trekken. Er zit echter op alle spruitstukken ruime garantie en scheuren is bij ons nog niet voorgekomen. Mocht dit ooit wel gebeuren dan krijg je meteen een nieuwe.
Er zijn meer aanbieders van dergelijke Raceland spruitstukken onder een andere naam. Let wel: er zitten hier ook kopieen van Raceland spruitstukken bij. Het merkplaatje bij de Raceland spruitstukken is echter ook makkelijk te verwijderen waardoor het onduidelijk is met welk merk je te maken hebt. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt inderdaad, Maar voor ieder wat wils dus ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nu een Supersprint Spaghetti op mijn MK1 16v zitten, die gaat er onder weg omdat ik een 16vt erin bouw.
Als je interesse hebt moet je maar even een PB sturen.