#1
|
||||
|
||||
Rem Adapters Golf 1 naar G60 remmen. Big Brake Conversie
99,95 euro. De Adapterset voor bigbrake conversie. van 239/256mm schijven naar 280mm schijven met remklauwen (54) De adapter wordt gemonteerd op fusee , de remtang wordt daar weer op gemonteerd. Ditisdeenige snelle , veilige manier om grotere remklauwen enschijventekunnenmonteren op een standaard kleine fusee ankerplaat. voorbeeld: van Golf 1 naar G60/VR6 remsyteem. of Golf 2 16v naar G60/VR6 remysteem. Tot 280mm remklauwen zijn 15" velgen nog voldoende. indien groter , dan moet de velg maat worden aangepast. Adapterplaat is van 8mm dik warmgewalst staal. lasergesneden. Bijgeleverde bouten zijn van staal. prijs is incl btw |
#2
|
||||
|
||||
Is dit de enige set die je hebt?
of heb je er meer? m.v.g. Nick |
#3
|
||||
|
||||
Vind dat ene gat wel erg weinig 'vlees' hebben...ikzelf heb ook zo'n soort set gehad van MMP uit Canada,zelfde model,maar zag er wel wat degelijker uit...
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb nog meer setje te koop. Quote:
Is absoluut super stevig, niet kapot te krijgen |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
Weinig??? Zeg maar gerust GEEN vlees. Lijkt mij levengevaarlijk. Dat ene gat zal maar uitscheuren. En aan het stukje vlees te zien is dat zo gebeurt. En het conische schroefje zal scheef gaan trekken als je hem goed vastrdraait. helft van het gat is immers weg. Deze is iets duurder. http://auto-diversen.marktplaats.nl...c%3D&fta_ind=18 Misschien omdat ie "iets" meer vlees heeft Beide advertentie,s lijken wel erg veel op elkaar qua schrijven Last edited by Domi : 03-10-2007 at 20:04. |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb ze zelf onder mijn auto, als het scheef zou gaan trekken zou het niet werken, want dan past je klauw niet meer. Het is absoluut super stevig het zijn ook conische bouten dus als je na gaat dat hij rondomvast zit... |
#7
|
|||
|
|||
Quote:
Bouten zijn wel goed, maar 2 van de 4 gaten zijn maar half. Dus zal ie nooit rondom vastzitten in het gat. het lijkt mij levensgevaarlijk om mee te rijden, stel je moet een noodstop maken, Wat gebeurt dan??? Misschien een paar x goed en dan gaat het fout,. Maar goed het is gewoon een mening. |
#8
|
||||
|
||||
Ok nou bedankt voor jou mening!
|
#9
|
|||
|
|||
|
#10
|
|||
|
|||
Ik denk er net zo over hoor.
Dit is eigenlijk niet de juiste plaats voor de discussie. Maar goed, ik heb er ook mee zitten stoeien En ook info over gevraagd Sjek http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=33072 |
#11
|
|||
|
|||
Quote:
Golf 2 heeft toch grotere afstand tussen de gaten in het fuseehuis? Dus dan past de 'adapter' ook niet meer. Sterker nog, daar past de G60/VR6 klauw zonder aanpassingen op toch? PS: mooie gereviverfde klauwen
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
Hoezo zijn de rubbers en leidingen dan origineel niet rood?
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#13
|
||||
|
||||
Quote:
De G60 remmen passen erop maar dan kan je geen g60 schijven nemen omdat die 280mm zijn en dan passen die er niet tussen, deze adapters zorgen dat de klauwen hoger komen te liggen zodat je die grote schijven eronder kan zetten. |
#14
|
||||
|
||||
up
|
#15
|
||||
|
||||
up
|
#16
|
||||
|
||||
Quote:
dit is echt NIET veilig.... Ik zou het niet aan anderen durven verkopen. Met een auto van 800+ kilo heb je wel een sterke verbinding nodig tussen je fusee en de remklauw! Dat conische gat heeft (op het oog) nog geen mm wanddikte meer over! Dat gat gaat 100% zeker uitscheuren, De conische klempassing werkt op deze manier überhaupt niet.
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |